Zrušené Halo malo konkurovať LEGO hrám

Mega Bloks Halo Haggar Game

Nie každá hra má to šťastie vyjsť. A teraz nehovoríme o čerstvo zrušenom Scalebound, hoci jeho zrušenie nás mrzí. Tentoraz hovoríme o titule zo ságy Halo, ktorý niesol kódové označenie Haggar.

Hra vyvíjaná štúdiom n-Space predstavovala úplne nový prístup k sérii a priniesla niečo, čo sme tu ešte nemali. Halo doteraz vyšlo ako FPS-ka, RTS-ka a ako top-down akcia z pohľadu zhora. Vo vývoji však bolo Halo, ktoré sme mohli hrať z pohľadu tretej osoby a grafika bola prijateľnejšia aj pre mladšie publikum. Celý grafický koncept sa premietol do štýlu Mega Bloks. Značka dlho rokov vydávala skladačky s motívom Halo a hra mala byť niečím, čo mohlo spoluprácu medzi Bungie a Mega Bloks ešte posilniť. Vo výsledku to malo byť niečo ako súčasné LEGO hry.

Hlavnou postavou mal byť opäť Master Chief, avšak kockový svet mu priniesol bohaté možnosti. V hre by sme mohli skladať rôzne objekty, zbierať itemy a tiež tu nechýbalo upravovanie. Po vzore LEGO hier hra ponúkala aj split-screen režim, rôzne hádanky a aj 2D sekcie z pohľadu zboku. Jednoducho, malo to byť také LEGO Halo. Alebo skôr Mega Bloks Halo. Len to popri hromade LEGO hier asi neznelo dostatočne cool. Dôvodom pre zrušenie však zrejme bolo, že hra bola vyvíjaná pre starý Xbox 360 v čase, kedy už bol oznámený Xbox One. Čiže v roku 2013. Aj keď je nám jasné, že hra by vyšla s vysokou pravdepodobnosťou aj na One.

via Eurogamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by sa ti mohlo páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *