Destiny 2 chce zopakovať chybu, ktorá potopila For Honor

Destiny 2

Activision-Blizzard-King. Tak sa volá spolok troch spoločností, z ktorých jedna ryžuje na jednej značke, druhá vyrába samé legendy a tretia si vystačí s mikrotransakciami v Candy Crush.

Táto istá trojica sa však rozhodla, že minimálne pri svojom najbližšom megahite ušetrí na serveroch a zarobené peniaze bude investovať len do vývoja nových DLC. Activision totiž potvrdil, že Destiny 2, u ktorého sa prakticky už teraz ráta s obrovským návalom hráčov, bude využívať Peer-2-Peer pripojenie. Teda také, ktoré bolo cool asi pred 10 rokmi a na ktorom sa poriadne popálil For Honor.

Ten sa totiž vydal rovnakou cestou, okorenil to však hromadou mikrotransakcií a vo výsledku tak nádejný hit skončil v zabudnutí. Alebo ho ešte hráte? Každopádne bude zaujímavé sledovať, ako sa peer-2-peer odrazí na popularite a hrateľnosti Destiny 2, zvlášť keď sa tu ráta s podporou hry minimálne najbližšie tri roky ako pri prvom dieli.

Za zmienku tiež stojí, že peer-2-peer nebude platiť len na PC, ale aj na konzolách, teda aj na Xboxe. Na počítači bude pritom hra distribuovaná exkluzívne cez Battle.net, teda môžeme okamžite vylúčiť Play Anywhere podporu. Poteší aspoň, že Bungie chce zapracovať na optimalizácii hry tak, aby boli lagy a iné neduhy spojené s P2P pripojením čo najmenšie.

via PCGamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *