Super Lucky’s Tale beží v 4K 60fps na Xbox One X, sem-tam ho trápia framedropy

Super Lucky's Tale

Jednou z exkluzivít, ktorú si vychutnáme v nádhernej kvalite na Xbox One X, je aj hra Super Lucky’s Tale. Tento titul už dávnejšie vyšiel pre Oculus Rift, Microsoftu sa ale zapáčil tak, že zaplatil vývojárom za Xbox exkluzivitu, hoci bez VR podpory.

Vypustenie VR si však vyžiadalo drastické zmeny, vďaka čomu je Super Lucky’s Tale na Xbox úplne iná hra, než ktorá sa dá hrať s Oculusom. Okrem hracích mechanizmov, ovládania a kamery sa totiž zmenili celé levely. Pokojne by sme to mohli označiť ako reboot, čo ale asi nie je celkom správne pomenovanie. Na čo sa ale môžeme tešiť, je gameplay v natívnom 4K pri 60fps.

V takomto rozlíšení má hra bežať pri vydaní a vývojárom sa podarilo dosiahnuť tento cieľ už na E3. Súčasné demo však sem-tam prejaví nejaký ten framedrop. Keď sa objaví, tak ide o 1-2 fps, avšak v pasáži s ohnivými guľami sme mohli vidieť aj prepad o 10fps, čo je už viditeľný rozdiel. Treba však podotknúť, že sa vývojári dostali k Xbox One X len krátko pred ohlásením a nemali veľa času na vychytanie múch.

Na to budú mať čas ešte pár mesiacov, keďže Super Lucky’s Tale vychádza exkluzívne na Xbox One už 7.11.2017.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by sa ti mohlo páčiť...

2 komentáre

  1. StriderCZ píše:

    Framedropy při 4k60fps se dají očekávat u většiny her. Budoucnost ukáže jak velký je to problém. Ksždopodádně s časem (a s tím jak se vývojáři naučí s konzolí pracovat)bude poklesů fps ubývat.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *