15 000 objektov na obrazovke nie je pre Xbox One X žiaden problém

Crackdown 3

Štúdio Sumo Digital má dnes plné ruky práce s hrou Crackdown 3 pre Xbox One a akonáhle ju dokončia, začnú naplno pracovať na Dead Island 2. Bude multiplatformový, no najlepšie bude hra vyzerať na Xbox One X.

Vedúci dizajnér Gareth Wilson ocenil vysoký výkon Xbox One X. Rozdiel vo výkone medzi One X a PlayStation 4 Pro sa dá podľa jeho slov prirovnať k rozdielu medzi dňom a nocou. Vychádza pritom z vlastnej skúsenosti, keďže štúdio Sumo Digital pracovalo aj na hre LittleBigPlanet 3 pre Sony.

Čo sa výkonu týka, tak na Xbox One X nie je vôbec problém renderovať 15 000 objektov naraz v Crackdown 3. „Xbox One X ich má na raňajky,“ dodáva. Očakáva, že až sa naplno rozbehne vývoj hier na Xbox One X, potom bude táto konzola drsná. Môže za to výrazný rozdiel vo výkone.

Čoskoro by sme tiež mohli vidieť aj niečo viac z multiplayerového režimu Wrecking Zone. Tento multiplayerový mód ponúka totálnu deštrukciu mapy, ktorá sa počíta na serveroch Microsoft Cloud. Je to teda tá spomínaná sila cloudu v multiplayeri. No a pokiaľ ide o režim, tak Amazon k nemu prezradil trochu viac.

Wrecking Zone bude tímový režim, v ktorom sa proti sebe postavia dva tímy s celkovým počtom 10 hráčov. Úlohou bude zničiť súperovu základňu.

via WCCFTech

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by sa ti mohlo páčiť...

1 komentár

  1. Rado píše:

    🙂 za 499 eur parádna mašinka. Ešte zahlušiť sony a ich nekalé praktiky a hranie bude lepšie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *