Aaero predalo na Xbox One viac kusov, než na PS4

Aaero Logo

Keď šéf marketingu Sony Jim Ryan dávnejšie povedal, že pre nich nie sú indie hry prioritou (teda presný opak toho, čo Sony vravelo pri uvedení PS4 na trh), ešte nikto nerátal s tým, že sa indie hrám na PS4 darí menej ako na Xboxe.

Takáto vec sa predsa len deje a vyzerá to, že v tom má prsty aj Microsoft. Ten totiž venuje indie titulom viac pozornosti, než jeho konkurencia a dokonca nemá problém poskytnúť ID@Xbox titulom patričný marketing. Napríklad sa stačí pozrieť na tituly ako Slime Rancher, PlayerUnknown’s Battlegrounds alebo Aaero.

Aaero
Aaero
Developer: Mad Fellows
Price: 14,99 €+
  • Aaero Screenshot
  • Aaero Screenshot
  • Aaero Screenshot
  • Aaero Screenshot

Práve v prípade Aaero sa tvorcovia postarali o mediálny rozruch, keď s pokojom oznámili, že ich hra predala na Xbox One viac kusov, než na PS4. Podľa nich nešlo o žiadne prekvapenie a skôr než komerčný neúspech na PS4 ich prekvapilo, že médiá s takouto vecou nerátali. Oceňujú však, že práve Microsoft im poskytol pri vývoji hry najviac pomoci – hru totiž vyvíjali súčasne pre PC, Xbox One aj PS4.

„Na viacerých výstavách nás ukázali v ID@Xbox sekcii, napríklad na EGX, Insomnia alebo GDC eventoch. Tiež usporiadali tlačovku, kam pozvali viacero ID@Xbox vývojárov, aby ukázali svoje hry najlepším novinárom zo svetových herných médií. Neviem, akú skúsenosť mali iní, ale pre nás to bolo naozaj skvelé,“ vraví Paul Norris zo štúdia Madfellows Games.

via GamingBolt

 

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *