Pozrite sa dovnútra štúdia, v ktorom sa tvorí PUBG

  • i1514446638069555
  • i1514446579238307
  • i1514446581742711
  • i1514446619171312
  • i1514446599724559
  • i1514446625235994
  • i1514446612299099
  • i1514446595095402
  • i1514446603708070
  • i1514446630118555
  • i1514446591534814
  • i1514446640129998
  • i1514446631501431
  • i1514446611549339
  • i1514446605783820
  • i1514446586969072
  • i1514446582433429
  • i1514446596214926
  • i1514446621815373
  • i1514446589304619
  • i1514446614327528
  • i1514446615747189
  • i1514446594127469
  • i1514446620723098
  • i1514446607079689
  • i1514446588203916
  • i1514446617807683
  • i1514446599022699
  • i1514446585320934
  • i1514446607765927
  • i1514446590731439
  • Bluehole PUBG Corp
Bluehole PUBG Corp
Brendan Greene začínal svoju hernú kariéru ako modder, presnejšie bol jedným z tvorcov obľúbeného módu DayZ do Army 2. Časom sa ale odhodlal na vlastný projekt a výsledkom tvrdej driny je fenomén PUBG, na ktorom pracuje takmer rovnomenné štúdio – PUBG Corp.

Ako to ale môže vyzerať vovnútri štúdia, ktoré nepatrí ani Rockstaru, ani Ubisoftu, ale založil ho v podstate hráč? Možno by ste si predstavili menšiu kanceláriu, garáž alebo dokonca rodinný dom, v akom začínala aj rešpektovaná slovenská technologická firma Innovatrics. Veci sa ale majú trochu inak a štúdio PUBG Corp. zaberá časť mrakodrapu v Soule. Oficiálne vzniklo štúdio len nedávno. Bluehole oznámilo jeho založenie na konci septembra/září minulého roku, teda pár mesiacov po tom, čo bola hra dostupná v Early Access na Steame.

via InvenGlobal.com

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by ťa mohlo zaujať...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nastavenia súkromia