Dark Souls Remastered vyvíjajú poliaci

Dark Souls Polandball

Bandai Namco si na koniec minulého týždňa prichystalo veľké prekvapenie – predstavilo Dark Souls: Remastered a s ním hneď oznámilo podporu dynamického 4K 60fps na Xbox One X.

Zdá sa ale, že to nie je jediné prekvapenie spojené so sériou Dark Souls. Zatiaľ čo na remastri Assassin’s Creed: Rogue, ktorý bol oznámený iba pár hodín po Dark Souls, pracuje rovnaké štúdio ako na pôvodnej  hre, remastru tejto hry sa chopili iní vývojári. Presnejšie má ísť o poľské štúdio QLOC. To má značné skúsenosti s portovaním a vylepšovaním hier na nové platformy. Z ich portfólia napríklad vzišli porty Resident Evil 6, oboch dielov God Eater alebo Dragon’s Dogma: Dark Arisen. A čo sa vlastnej produkcie týka, spolupraclovali s Ninja Theorey na značkách Hellblade: Senua’s Sacrifice a DmC: Devil May Cry.

Na remaster Dark Souls však nie sú poliaci sami. Zdá sa totiž, že časť vecí majú na starosti samotní From Software, ale väčšinu práce odrobia práve poliaci. Informácie však Bandai Namco zatiaľ nepotvrdilo, a tak ide skôr o zákulisné informácie, ktoré sa môžu, ale aj nemusia ukázať ako pravdivé. Každopádne je zaujímavé vedieť, že jeden z klenotov herného priemyslu, známy pre svoju nechutne vysokú obtiažnosť, remastrujú naši severní susedia.

via WCCFTech

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *