A Way Out: Hra, ktorá nezarobí EA ani cent a ďalšie zaujímavosti

A Way Out
Nielen, že dnes vyšlo Sea of Thieves, ale štúdio Hazelight pod taktovkou EA plánuje vo štvrtok vydať ďalšiu očakávanú hru, A Way Out.

Možno práve preto, že hru vydáva EA, sa spočiatku objavili obavy, či hra neponúkne nejakú dodatočnú formu monetizácie, ako napríklad mikrotransakcie alebo DLC. Konieckoncov, aj ten plán so zdieľaním hry online so spoluhráčmi znie, akoby EA mala niečo v rukáve. To však nehrozí. Vrchný dizajnér hry Josef Fares povedal, že v rámci partnerstva s EA má gigant na starosti len jednu vec – vydanie hry. No 100% zárobku putuje priamo do štúdia Hazelight, takže EA neuvidí z hry ani o jeden cent viac, než by mala.

A Way Out

Samotné štúdio potom zorganizovalo AMA diskusiu na Reddite, kde sme sa vďaka zvedavcom dozvedeli nové zaujímavosti. Prejsť hru potrvá v závislosti od gameplay štýlu 7 až 8 hodín. Môže to trvať viac, pretože je tu veľa vecí, ktoré môžu hráči preskúmavať. Takisto nie sú v pláne žiadne DLC – namiesto nich sa budú vývojári sústrediť na ďalší projekt. A pokiaľ ide o podporou výkonných konzol, hráči sa môžu tešiť na:

  • PS4 Pro: odomknutý framerate
  • Xbox One X: odomknutý framerate, vyššie rozlíšenie

No a nakoniec sa tvorcovia pozreli aj na Friend Pass. Keď vás do hry pozve niekto, kto ju má, budete si ju môcť stiahnuť a hrať spolu po sieti. Dobrou správou je, že Friend Pass nefunguje len pre jedného hráča, ale pre všetkých. Takže môžete do svojej hry postupne popozývať iných hráčov. Ďalej hráčom priblížili, čo má na svedomí upozornenie Nahota na hodnotení hry. Znamená to, že v hre, pretože je o dvoch basistoch, uvidíme nahých väzňov – chlapov. A nechýba ani informácia o tom, či hra vyjde aj na Nintendo Switch:

„Sme fanúšikmi konzoly, ale sú určité faktory, ktoré nám bránia vydať hru na Switch. Vyšla v neskorej časti vývoja a mali sme plné ruky práce s dosiahnutím najvyššej možnej kvality gameplayu v našej hre. A pretože musia obaja hráči ovládať vlastnú kameru, znamenalo by to nutnosť kúpiť si dodatočný Pro controller len preto, aby ste hru mohli hrať v split-screene. Pre Switch by to bol veľmi neférový koncept. A vytvoriť automatické otáčanie kamery pre hranie s jedným Joy-Conom by bolo celkom náročné,“ prehlásil Lucas zo štúdia Hazelight.

A Way Out

via Reddit

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *