Prečo bude môcť Rare updatovať Sea of Thieves na týždennej báze

Sea of Thieves
Štúdio Rare v minulosti prinieslo kopu prívetivých singleplayeroviek a neskôr aj zopár titulov pre Kinect. Ich najnovší projekt, Sea of Thieves, je však úplne iný. Nie je ani pohybový, ani singleplayerový. Je to pirátska MMO, ktorá funguje na princípe zdieľaného sveta.

Rare teda vstúpili do neznámych vôd a aj to je dôvod, prečo hra nemusí obsahovo vyhovovať každému. Rare však chce robiť s hrou, čo sa dá a to zahŕňa aj pravidelný prísun nového obsahu. Už skôr sme počuli, že vývojári chcú ideálne každý týždeň hru aktualizovať a asi raz za štvrťrok ju obohatiť veľkým updatom obsahu. Ten prvý, ktorý by mal vyjsť v nasledujúcich mesiacoch, prinesie do Sea of Thieves napríklad domácich miláčikov.

Dokáže však Rare splniť svoj sľub o týždenných updatoch? V novom blogu štúdio priblížilo systém, na akom funguje vývoj tejto hry. Funkcie sú navrhované a následne spájané do celkov po boku hlavného kódu hry. Znižuje to počet konfliktov v kóde a teda znižuje náklady z dlhodobého hľadiska. Kým normálne by museli vývojári venovať hromadu času prebudovávaniu celej hry, tu sa môžu viac venovať na jej vylepšovanie. Takisto to znamená, že štúdio môže rýchlejšie reagovať na spätnú väzbu hráčov. Veľkosti updatov sú vďaka tomu malé a aj proces certifikácie prebieha rýchlejšie.

Sea of Thieves Megalodon

via WindowsCentral

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by ťa mohlo zaujať...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nastavenia súkromia