Tom Clancy’s The Division beží v dynamickom 4K pri 30fps

The Division
Tom Clancy’s The Division sa v uplynulých dňoch dočkal 4K updatu pre Xbox One X a už teraz máme možnosť dozvedieť sa, ako veľmi sa Ubisoftu podarilo splniť sľuby.

Bol nám sľubovaný 4K rendering, vylepšené odlesky, detaily objektov, screen-space tieňovanie a anisotropické filtrovanie. Aká je realita?

Hra využíva dynamické rozlíšenie, ktoré sa v prípade nutnosti zníži. Ide teda o podobnú techniku, akú využíva aj Assassin’s Creed Origins, ktorý taktiež beží v natívnom 4K rozlíšení, ktoré v prípade nutnosti klesne. Pri The Division sa hra vie dostať k 3290 x 1850 bodom, versus natívnych 3840 x 2160 v obvyklých podmienkach. Oproti konkurenčnej PS4 Pro tak ide o 44% nárast vo veľkosti rozlíšenia. Na konkurenčnej konzole hra beží v 2880 x 1620 s poklesom k 2432 x 1368. Zaujímavé je tiež, že The Division využíva temporálnu rekonštrukciu obrazu, no aktivuje sa spolu s dynamickým rozlíšením.

Gameplay je čistých 30fps, browsovanie mapy sa však nezaobišlo bez framedropov. Teda podobný problém, ako pri Far Cry 5. Video od VF Gaming zároveň ukazuje, že The Division má na Xbox One X živšie farby, čo je viditeľné najmä v úvodnej scéne. Klip, ktorý porovnáva grafiku na Xbox One X a PS4 Pro, nám však ukazuje aj to, že ostatné vylepšenia, ktoré Ubisoft Massive sľuboval, vyzerajú byť prítomné a totožné na oboch platformách. Na oboch taktiež absentuje HDR.

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by sa ti mohlo páčiť...

1 komentár

  1. Rado píše:

    ako nič moc. v diaľke pridali nejakú hmlu, objekty sa násilne zobrazujú pri približení a chýba hdr.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *