BioWare sa nedopustí pri Anthem takých chýb ako pri Andromede

Anthem
Mass Effect: Andromeda bol pre mnohých sklamaním, obzvlášť po tom, ako BioWare zrušil chystané príbehové DLC. Príbeh tak skončil niekde v trištvrťke a na odpovede si budeme musieť počkať až do chvíle, než vyjde knižné pokračovanie.

To by však nemalo platiť v prípade Anthem, tvrdí generálny manažér štúdia Casey Hudson. Vraví, že Anthem nebude odsúvať príbeh na vedľajšiu koľaj a bude hrať dôležitú rolu. Navyše by mal predstavovať na seba nadväzujúcu sériu dobrodružstiev, ktoré budú rozširované vďaka DLC. Tentoraz už naozaj. Ak nedôjde k tomu, že by bol Anthem obrovským prepadákom a EA sa nerozhodne zatvoriť štúdio tak, ako to spravil minulý rok s Visceralom.

Keď som sa minulé leto vrátil do BioWare, Mass Effect: Andromeda bola vydaná a medzi hráčmi nastal výrazný nárast dopytu po príbehovom DLC. Ako môžete vedieť, neboli sme schopní priniesť ho pre Andromedu – bolo to frustrujúce ako pre nás, tak pre hráčov, a niečo, o čom sme vedeli, že to musíme napraviť v budúcich hrách.

Tento zážitok sa nakoniec stal definujúcim momentom preorientovania sa v misii BioWaru. Museli sme potešiť hráčov novými skúsenosťami a inováciou, ale musíme ostať zameraní na dôležitosť sveta, postáv a príbehových prvkov, ktoré hráči očakávajú od našich hier. A naše hry musia byť navrhované tak, aby naďalej prinášali nové príbehy a skúsenosti; v pretrvávajúcom vzťahu s hráčmi vo svetoch, ktoré vyvíjame spoločne.

V tomto duchu pracujeme na Anthem – hre navrhnutej tak, aby vytvorila úplne nový svet príbehov a postáv, ktoré zažijete s kamarátmi v sérii nadchádzajúcich dobrodružstiev. Nebude ako nič iné, čo ste hrali doposiaľ, a keď sa nám to podarí spraviť správne, bude pôsobiť veľmi zreteľne BioWarovsky.

Prehlásil na blogu Casey Hudson. Dúfame teda, že štúdio naozaj splní sľuby a Anthem bude skutočne spĺňať predstavy a nedopadne ako Destiny 2. Nie je totiž tajomstvom, že iba rok a pol pred vydaním došlo k reštarovaniu celého projektu. V konečnom dôsledku tak hráči dostali iba oklieštenú verziu titulu, ktorý mal napraviť chyby predchodcu. V skutočnosti ich akurát tak znovu pripomenul.

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by sa ti mohlo páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *