Fanúšikovia odhalili, ako sa Dark Souls 3 zmenilo behom vývoja

Dark Souls III
Nie je žiadnym tajomstvom, že sa hry behom vývoja menia. Ukážkovým príkladom toho sú zábery z prvého traileru na hru Hitman, ktoré nám ukazovali úplne inakšie prevedenie niektorých lokalít. V prípade The Division sme dokonca v pre-release materiáloch mohli vidieť obsah, ktorý vyšiel až ako DLC.

Výnimkou nie je ani Dark Souls III, veľkolepé zavŕšenie obľúbenej ságy, do ktorej chodia hráči umierať. Tí najhorlivejší z nich začali analyzovať materiály zpred vydania, ako aj zdrojový kód hry a iné dáta, ktoré zostali v hre. A nebude prekvapením, že tu fanúšikovia zistili, že From Software malo trochu inakšiu víziu o tretej hre. Prvé dôkazy vo vnútri zdrojového kódu našiel Lance McDonald, ktorý sa už skôr preslávil prezentáciou vystrihnutého obsahu z Bloodborne.

Vovnútri hry sa nachádzajú referencie, ktoré dokazujú, že hra neskončila bojom proti Soul of Cinder v lokalite Kiln of the First, ale s Pontiff Sulyvahnom. S ním dnes hráči bojujú v Irithyll of the Boreal Valley, avšak v bete mal boj prebiehať vo vystrihnutej, tretej variácii Untended Graves. Iné verzie tejto oblasti sa vo finálnej hre objavia až po boss fighte s Oceirosom a nachádza sa v záhrade pod hradom Lothric Castle.

Dataminer McDonald dedukuje, že hráči sa mali medzi tromi verziami lokality mali prepínať pomocou nejakého spôsobu oslavy a súčasne tak menili čas dňa, podľa čoho sa menil aj boss v lokalite. Jedným alebo dvomi z nich, mali byť Evil SpiritsSnake Soul, ktorí okupovali spustošenú verziu mapy. Tretia verzia niesla označenie Last Boss a na nej bol pritomný práve Sulyvahn. Zaujímavé je, že verziu potvrdil aj Eduardo Pratti, ktorý bol QA testerom hry. Zároveň priblížil, čo bolo úlohou:

„Untended Graves bol začiatkom vystrihnutého levelu, ktorý sa tiahol až do Soul of Cinder cez zruinovaný firelink a časť spodnej steny. Malo tu byť prítomných niekoľko čiernych rytierov, ktorými chceli tvorcovia vzdať poctu pôvodnej hre.

Inou zaujímavosťou je, že boss Yhorm the Giant mal byť pôvodne prvým bossom v hre a mal sa volať Gundyr. V úvode hry sa mal prebudiť súčasne s hráčom a mal byť prvým bossom, ktorý by hráčov uviedol do hry. Až neskôr ho presunuli do Profaned Capital. Ani tým to však nekončilo. Okrem toho, že získal na sile, tak v určitej fáze vývoja vyzeral ako obrovský kostlivec. Mal byť voliteľným bossom a zároveň lídrom Mound Makers posadnutý zlatom. Až neskôr táto definicía pristala inému bossovi – stal sa z neho High Lord Wolnir v lokalite Carthus Catacombs. Do tejto lokality sa malo dať pristupovať až po Greatwoode. Tam, kde je dnes oltár, bola chodba.

Dark Souls 3 Mysterious Pre-Release Screenshot

Mimochodom, Gundyr, ktorého poznáme z finálnej verzie hry, bol spočiatku známy ako Old King Oceiros. A stretnutie s ním malo mať kontroverznú zápletku. Kým v klasickej hre je jeho príbeh taký, že zošalel po smrti syna, pôvodne bolo v pláne, že by jeho bezvládne telo držal počas boja. QA tester ďalej odhalil, že v určitej fáze vývoja zohrávali hady obrovskú rolu. Namiesto motýľov Pilgrim mali v lokalite Lothric Castle poletovať lietajúce hady a celá lokalita bola ponorená do noci.

Zaujímavé sú aj iné tvrdenia o lokalitách v hre:

  • Zo Smouldering Lake mala viesť cesta smerom hore do Irithyllu, ktorá mala prechádzať aj cez zničené schodisko, kde dnes hráči bojujú proti Alve. To je zároveň dôvod, prečo sa môže Pontiff Beast objaviť buď vo vode alebo na moste; boli tu dve trasy do Irithyllu.
  • Celá lokalita Smouldering Lake bola arénou, kde bolo treba bojovať proti obriemu netopierovi. Dalo sa tu preraziť zem, aby sa hráči vyhli bossovi a následne ho mohli zabíjať lukostreľbou. V druhej fázi sa mal objaviť obrí červ.
  • Súboj s Abyss Watchers viedol priamo na most do Irithyllu. Oni sami mali navyše viac zdravia a omnoho silnejšie útoky.
  • Deacons of the Deep malo mať dve fázy aj s cutscénami a ďalším obsahom. Aldritch mal vyletieť z rakvy a boj s ním mal zahŕňať krúženie okolo kocky.

via Eurogamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by ťa mohlo zaujať...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nastavenia ochrany súkromia

Zrušiť účet?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?