Eurogamer: Crackdown 3 dostal poslednú šancu od Microsoftu

Crackdown 3 Horizontal
Crackdown 3 to naozaj nemá ľahké. Hra oznámená na samom začiatku generácie vychádza až na jej konci, v roku 2019.

Behom doterajších štyroch rokov vývoja sme sa dočkali obrovských zmien. Kým minulý rok ešte na hre pracovali Sumo Digital v spolupráci so štúdiami Ruffian, Reagent Games a firmou Cloudgine, počet spolupracujúcich štúdií sa výrazne zredukoval. Ostalo už len prvé menované, Ruffian svoju prácu dokončil, Reagent prestalo fungovať ešte minulý rok a Cloudgine odkúpil Epic Games. Takisto aj sám herný designér Davy Jones odišiel od vývoja a začal pracovať ako šéf esports aktivít v Epic Games, ktorý sa dnes plne sústredí na Fortnite a Unreal Engine.

A ak ste sledovali tohtoročnú E3 konferenciu, potom viete, že sme videli iba singleplayer. Dokonca to bola jediná časť hry, ktorú mohli vidieť účastníci veľtrhu, pretože multiplayer jednoducho… nebol. Prečo?

Odpoveď poskytli serveru Eurogamer viaceré zdroje zvnútra vývojárskych štúdií. Zdroje, ktoré nechceli byť menované, povedali, že Davy Jones neprezentoval Crackdown 3, ale iba potenciál cloudovej technológie. Neprezentoval nám teda hru, ako sme si mohli myslieť, ale len Cloudgine v praxi. Zdroje zvnútra firmy pre Eurogamer prehlásili, že zaručiť 100% deštrukciu bolo jednoducho na Xbox One priveľa. Technológia síce funguje a vďaka cloudu by mohol mať tento fyzikálny engine k dispozícii až 20-krát viac výkonu, než má Xbox One, ale netreba zabúdať, že udržovať servery nie je lacná záležitosť a ak hru nebude hrať dostatok ľudí, nie je dôvod udržovať režim Wrecking Zone nažive.

Malo ísť o režim pre 10 hráčov, kde by priemerný match trval 20 až 30 minút a úlohou by bolo zničiť nepriateľskú vežu. Malo ísť o tretí režim po boku štandardného multiplayeru a singleplayerovej kampane, ktorej sa dnes venuje štúdio Sumo Digital naplno. Phil Spencer okomentoval odklad Crackdown 3 na február/únor 2019 tým, že ho hra nezaujala. „Začal som hru hrať a neprišla mi v poriadu. Vyzeralo to, že hra potrebuje viac času na to, aby z nej bolo to, čo vidím pod názvom Crackdown, a myslím si, že by malo ísť o silnú Xbox značku,“ uviedol šéf Xboxu.

Podľa zdrojov to dokonca behom uplynulých 12 mesiacov vyzeralo, že hra bude zrušená. Momentálne tak Microsoft schválil jeden posledný odklad. Znamená to teda, že do februára/února 2019 bude hra buď vydaná alebo nadobro zrušená.

via Eurogamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *