Rockstar Games zverejnili prvý gameplay z Red Dead Redemption II

Red Dead Redemption 2
Rockstar práve dnes zverejnil 6-minútový gameplay trailer z chystaného Red Dead Redemption II, ktoré vychádza už v októbri na Xbox One a Xbox One X.

V gameplay traileri môžeme vôbec poprvýkrát vidieť grafické rozhranie a skutočné zábery z gameplayu. V porovnaní s prvým dielom sa rozhranie príliš nezmenilo, zachováva si čistotu, akú sme mohli vidieť aj v predošlej hre. Navyše môžeme vidieť niektoré lokality z predošlej hry vrátane dreveného mosta pre vlaky, ktorý sa nachádzal medzi regiónmi New Austin a Tall Trees. Podľa záberov to dokonca vyzerá aj na prítomnosť ranču rodiny MacFarlane, kde sme skutočne rozbehli príbeh Johna Marstona pred 8 rokmi.

Veľmi veľký bude dôraz na živý svet, čo môžeme vidieť napríklad na vylepšených barových bitkách. Kým v predošlej hre to bolo skôr o tom, že ste pri podvádzaní išli vyriešiť spor duelom na hlavnej ulici, teraz vás môžu proste vyhodiť z baru oknom a bitka sa môže začať.

Gameplay nám tiež dáva možnosť pozrieť sa na prostredia, kde vidíme obrovskú diverzitu. Vidíme husté lesy, zasnežené kopce, kamenisté kaňony, ale aj suché púšte. Takisto vidíme osady, ranče, ale aj rozvíjajúce sa pokrokové mestá. Každá z týchto lokalít je navyše veľmi špecifická aj vďaka obyvateľstvu, ktoré v nich žije.

Hlavnou postavou je Arthur Morgan, člen nechválne slávneho gangu vedeného istým Dutchom Van Der Linde, ktorý žije starými spôsobmi, aké v novom svete zákona a poriadku nemajú miesto. Preto sú z času na čas nútení ujsť a presťahovať sa na nové miesto, kde si založia základňu, ktorá slúži ako útočisko hlavnej postavy. Takisto sa tu stretneme s rôznymi questami a nutnosťou pomáhať gangu a zlepšovať si tak svoj status. Členovia gangu si tu tiež môžu rozprávať historky alebo hrať poker.

Arthur si môže budovať svoje renomé aj v okolitom svete. Napríklad tam vonku môže byť buď dobrý, zdraviť ľudí a pomáhať im, alebo môže byť zlý a naopak robiť zo seba toho, komu sa nechcete postaviť do cesty. Rockstar sľubuje, že hráčove rozhodnutia budú mať dôsledky a vyzerá to, že sa to premietne ako na príbeh, tak aj na to, ako Arthura vnímajú niektoré NPC postavy.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Tiež by ťa mohlo zaujať...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nastavenia súkromia