V Ubisofte otvárajú šampanské a oslavujú. Hráči totiž prejavili obrovský záujem o The Division, čo sa odrazilo nielen na vysokých celosvetových predajoch, ale aj na (ne)dostupnosti na niektorých predajniach u nás na Slovensku. Ale ak sa vám nepodarilo zohnať Division počas minulého týždňa, nezúfajte, nie ste v tom sami. The Division bolo totiž najrýchlejšie sa predávajúcou Week-1 hrou v histórii herného priemyslu. A zároveň tak ide o najúspešnejší launch v histórii Ubisoftu.
Ubisoft zatiaľ konkrétne čísla neodhalil, avšak prevzal trón Destiny. Ten zarobil počas prvých piatich dní 330 miliónov dolárov. Počet hráčov, ktorí si kúpili The Division počas minulého týždňa, prekonal 1,2 milióna, čomu nasvedčujú aj štatistiky za minulý víkend, kedy sa na servery napojilo 1,2 milióna hráčov. Za celý minulý týždeň potom hráči odohrali až 100 miliónov hodín. Tom Clancy’s The Division hrá aj náš parťák a streamer Bee A Gamer a v blízkej budúcnosti by ho mali dobehnúť aj ostatní členovia našej redakcie.