Keď zbankrotujete týždeň po vydaní hry, asi robíte niečo zle. Našťastie to nie je váš prípad, ale prípad štúdia Fireforge Games, tvorcov novej hry Ghostbusters, ktorú vydali sotva mesiac dozadu. O vydanie hry sa postaralo štúdio Activision (čo o prípade veľa napovedá) a titul, ktorý spočiatku vyzeral sľubne, získal otrasné hodnotenia. Na Metacritic má 43/100 a užívateľské hodnotenie sa pohybuje len na úrovni 0,3 z 10. Čo tiež nie je veľká výhra.
Nová videohra Ghostbusters, sa v recenziách ukázala byť skôr iniciatívnou, premotivovanou záležitosťou, ktorá si sľubovala veľa od toho, že je vydávaná po boku nového filmu. Hra bola vraj vyvinutá za menej ako 8 mesiacov, takže vývojári sa s jej vývojom ponáhľali. Na druhú stranu ale také GTA Vice City bolo vyvinuté za necelých 9 mesiacov, čo je tiež rekordne krátka doba. Ale zas na druhú stranu, Rockstar bol vtedy poznačený obrovským úspechom GTA III a ten ho nakopol do vývoja nového dielu, z ktorého sa stal megahit.
Tvorcovai hry Ghostbusters toho majú však na rováši viac, než len nepodarenú hru. Firma dlží 11,3 milióna dolárov holdingu Tencent a zároveň sa súdi s firmou Min Productions, ktorú vlastní CEO Razeru, Min-Liang Tan. Štúdio totiž okrem krotiteľov duchov malo na starosti vývoj MOBA hier Atlas a Zeus pre Tencent a Razer. Tencent, majiteľ Riot Games (tvorcov LoL), má v štúdio 37% podiel.