Project Scorpio je zaujímavý už len z dôvodu, že táto šelma poskytuje 6 teraflopov grafického výkonu a hry na nej si budeme môcť vychutnať v 4K rozlíšení pri 60 fps. Prípadne sa bude dať tento výkon využiť pri kvalitných VR hrách, medzi ktoré patrí aj upravený Fallout 4. Microsoft však upresnil, že nie každá hra, ktorá vyjde na Project Scorpio, bude zásadne bežať v 4K / 60fps.
Albert Penello upresnil, že štandard 4K/60fps je cieľ Microsoftu, ktorý chce, aby Project Scorpio dosiahol takýto výkon. Avšak Microsoft nebude nútiť vývojárov, aby využili vysoký výkon konzoly takto a pokojne sa môže stať, že ho napríklad EA využije v novom Battlefielde na dosiahnutie ultra-realistickej grafiky pri 1080p / 60fps. Takže, vývojári môžu využiť výkon konzoly ako len chcú a ak 4K nie je ich prioritou, môžu sa zamerať napríklad na hustotu obyvateľstva, vyššie grafické detaily, osvetlenie, lepšiu AI a tak podobne.
Microsoft však svoje hry plánuje vyvíjať tak, aby na Scorpiu využili práve ten 4K / 60fps štandard. „Našim cieľom bolo mať rovnako skvelú grafiku, rovnaký framerate, rovnaké svetelné efekty, rovnaký počet nepriateľov a AI na obrazovke a to všetko priniesť v 4K. Bez kompromisov. Nemusím mať na obrazovke polovicu nepriateľov, nemusím redukovať efekty, nemusím hru zmenšovať. Mal by som vedieť zobrať dnešnú Xbox One hru, ktorá beží v 1080p 60fps a spraviť ju 4K 60fps. A preto sme vyrobili krabicu, ktorá to dokáže. Takže vieme, že dokáže to, čo chceme, aby dokázala,“ ujasnil plány Microsoftu Albert Penello.
via GameReactor.eu