Site icon Xboxer

Star Wars Battlefront 2 je trikrát väčší (a trikrát zábavnejší), než predchodca

Star Wars: Battlefront II

Tiež patríte k tým, ktorí si púšťajú trailer na Battlefront II každý deň? Nie, seriózne. Ja hej. Tvorcovia predviedli opäť excelentné schopnosti pri tom, ako treba ukázať hru v čo najlepšom svetle a verím, že Battlefront 2 nesklame, keď už na ňom pracuje trojica štúdií a Lucasfilm.

K hre sa v pozitívnom svetle vyjadril aj CEO Electronic Arts, Andrew Wilson, ktorý zároveň oznámil sklamanie z predajov nového Mass Effectu a odloženie novej hry od BioWare na fiškálny rok 2019. Okrem nej má vyjsť ďalšia neoznámená hra od štúdia Motive, do ktorého nedávno prestúpila dizajnérka hier Portal a Left 4 Dead, Kim Swift. Zároveň teasoval „nové zážitky“ pre hráčov Battlefieldu, čím pravdepodobne narážal na DLC obsah do súčasného dielu. Ten vychádza pomerne pomaly a len nedávno vyšla prvá z piatich plánovaných expanzií.

EA si potom prichystala niekoľko oznámení týkajúcich sa Star Wars. Pokiaľ ide o Battlefront 2, EA nazbierala hromadu feedbacku na predošlú hru a pri vývoji nového dielu ho vzala seriózne. Aj preto má ponúknuť trikrát viac obsahu než Battlefront z roku 2015. Pripomenul, že na singleplayerovej kampani pracuje štúdio Motive a na vesmírnych bojoch v lodiach pre zmenu štúdio Criterion, ktoré predtým robilo na sériách Burnout a Need for Speed.

V priebehu nasledujúcich rokov tiež máme očakávať novú akčnú adventúru Star Wars od štúdia Visceral (Dead Space) a jednu úplne novú hru od štúdia Respawn (Titanfall).

via Gamespot

Exit mobile version