Site icon Xboxer

Microsoft: Konkurenciou pre Xbox One X sú high-end PC, nie PS4 Pro

Xbox One X

40% výkonnostný rozdiel oproti konkurencii spraví veľa. Vidíme to na pripravovaných tituloch, ktoré vyzerajú na Xbox One X jednoducho úchvatne a je až neuveriteľné, že tak veľké svety ako ten v Assassin’s Creed Origins beží na konzole v natívnom 4K rozlíšení.

Príkladom je aj Rise of the Tomb Raider, ktorý pobeží v natívnom 4K rozlíšení na Xbox One X a navrch toho ponúkne aj ďalšie grafické vylepšenia oproti minuloročnej PS4 Pro verzii hry. Tá totiž na dosiahnutie 2160p potrebovala checkerboarding, teda techniku šachovnicového vykresľovania obrazu, kedy konzola vyrenderuje defacto len polovicu obrazu a druhú dotvorí. Aj to je dôvod, prečo Microsoft nechce porovnávať Xbox One X a PS4 Pro.

Alebo aspoň teda prevádzkový riaditeľ pre Veľkú Britániu, Dave McCarthy. V rozhovore pre tamojší magazín povedal, že on by Xbox One X rozhodne neporovnával s PS4 Pro, pretože tá je skôr konkurenciou pre Xbox One S. „Radšej ho porovnávam s high-endovými PC. 40% výkonu naviac spraví veľký rozdiel, či už ide o zaistenie stabilného frameratu, frame bufferu pri 4K textúrach a navrch toho ešte podporuje priestorový zvuk. To je naozaj top-end zážitok,“ povedal v rozhovore pre britský Official Xbox Magazine.

Ako bolo spomenuté vyššie, tak McCarthy vidí PS4 Pro ako konkurenciu pre Xbox One S: „V niektorých aspektoch by sme mohli porovnať PS4 Pro a Xbox One S – HDR hranie, 4K streamovanie videa, 4K BluRay podpora. Na svete sú len dve konzoly, ktoré podporujú 4K BluRay a obe nesú meno Xbox One – Xbox One S a Xbox One X.“

via WCCFTech

Exit mobile version