Site icon Xboxer

EA pripravuje hru, aká ešte nebola

EA Electronic Arts
Pokiaľ si odmyslíme, že EA dnes čelí obrovskej kritike pre mikrotransakcie, tak má spoločnosť celkom zaujímavé plány. Už skôr totiž prejavila záujem vyvinúť openworldovú hru na spôsob GTA alebo Assassin’s Creed a zdá sa, že tento projekt úspešne napreduje.

Dokonca môžeme podľa šéfky vývoja, Jade Raymond, očakávať unikátny koncept a hromadu gameplay prvkov, ktoré sme ešte nikdy predtým nevideli. Okrem bývalej šéfky vývoja z Ubisoftu na hre pracuje aj známa herná designérka Kim Swift, ktorá stojí za sériou Portal a hrou Quantum Conundrum. Vývoj zatiaľ neohlásenej akčnej adventúry v otvorenom svete sa vyvíja v štúdiu EA Motive, ktoré sa podieľalo na Battlefronte 2, pomáhalo s vývojom Mass Effectu Andromeda a tiež spolupracovalo na novej Star Wars hre od štúdia Visceral.

Na bližšie informácie je však podľa EA ešte veľmi skoro. Finančný riaditeľ EA, Blake Jorgensen, totiž vraví, že hru uvidíme až niekedy v priebehu fiškálneho roka 2021.

Hra má ponúknuť otvorený svet na spôsob Assassin’s Creed

via XboxAchievements

Exit mobile version