Keď Quantum Break konečne vyšiel po rokoch vývoja na Xbox One, hráči si všimli, že hra nebeží zrovna v aktuálnom rozlíšení. Zakrátko to potvrdili DigitalFoundry a aj samotní tvorcovia, ktorí objasnili, že sa hra renderuje štyrikrát v 720p.
Quantum Break sa však na Xbox One X zmenil. Hra teraz beží v rozlíšení 1440p pri stabilných 30fps, pričom opäť využíva techniku dočasného upscalingu, tentoraz do 4K. Ešte pred vydaním Quantum Break ponúkal natívny 1080p režim, ale ten bol odstránený po vydaní konzoly. Technika dočasnej rekonštrukcie obrazu však nie je úplne dokonalá a vyzerá to, že Remedy má čo robiť, aby svoju hru vyladilo.
Verzia pre Xbox One X totiž priniesla niekoľko nových grafických nedostatkov a bugov. Technika dočasnej rekonštrukcie obrazu nie je celkom dokonalá a na okrajoch objektov občas vidno artefakty typické pre checkerboarding. Ďalším takým problémom je, že sa na rôznych miestach v hre objavujú blikajúce tiene, čo v pôvodnej verzii nebolo. Problém tiež nastal s ambient occlusion systémom, ktorý bol na Xbox One síce rozmazaný, no tu neplní svoju funkciu takmer vôbec.
Niektoré objekty sú renderované opäť len v 720p rozlíšení a nie v 1440p ako ich Remedy prezentovalo ešte pred vydaním. A užívatelia sa stretnú aj s ďalším, vážnejším problémom – niekedy hra zobrazuje okrem textúr aj geometriu (wireframe). Hra ponúka ale aj niekoľko vylepšení – už spomínané vyššie rozlíšenie, ďalej stabilnejší framerate, vylepšené LOD objekty a aj filtrovanie textúr.