Brendan Greene: PUBG sa bude ďalej vylepšovať, problémy s frameratom mala aj PC verzia

Viacerí hráči ostali zdesení z kvality, v akej dorazilo PUBG na Xbox One. O grafickej kvalite sa na základnom železe nedá vôbec hovoriť a na Xbox One X hráči dosahujú bežne len tretinu zo sľubovaných 60fps. Brendan Greene tak mal čo vysvetľovať.

A aj vysvetlil, pretože hru hral v rámci jednej z relácii tímu Xbox v službe Mixer. Preto sa nevyhol otázkam, že čo to má znamenať a prečo hra vyzerá, ako vyzerá. Greene, moder, ktorý sa neskôr stal vývojárom, však zdôraznil, že ide o skorý prístup k hre. Vlastne sa dá povedať, že spravili veľmi skorý prístup, pretože podľa jeho vlastných slov teraz hra vyzerá na Xbox One veľmi podobne, ako na PC v pre-alpha verzii. Sľúbil však nápravu a že v priebehu Game Preview fázy spravia vývojári všetko preto, aby bola hra na Xbox One čo najlepšie optimalizovaná. Spolupracovať na tom bude aj Microsoft, ktorý tiež poskytol svoje zdroje a štúdio The Coalition k navrhnutiu ovládania hry s pomocou gamepadu.

via Sector

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *