Brendan Greene: PUBG sa bude ďalej vylepšovať, problémy s frameratom mala aj PC verzia
Viacerí hráči ostali zdesení z kvality, v akej dorazilo PUBG na Xbox One. O grafickej kvalite sa na základnom železe nedá vôbec hovoriť a na Xbox One X hráči dosahujú bežne len tretinu zo sľubovaných 60fps. Brendan Greene tak mal čo vysvetľovať.
A aj vysvetlil, pretože hru hral v rámci jednej z relácii tímu Xbox v službe Mixer. Preto sa nevyhol otázkam, že čo to má znamenať a prečo hra vyzerá, ako vyzerá. Greene, moder, ktorý sa neskôr stal vývojárom, však zdôraznil, že ide o skorý prístup k hre. Vlastne sa dá povedať, že spravili veľmi skorý prístup, pretože podľa jeho vlastných slov teraz hra vyzerá na Xbox One veľmi podobne, ako na PC v pre-alpha verzii. Sľúbil však nápravu a že v priebehu Game Preview fázy spravia vývojári všetko preto, aby bola hra na Xbox One čo najlepšie optimalizovaná. Spolupracovať na tom bude aj Microsoft, ktorý tiež poskytol svoje zdroje a štúdio The Coalition k navrhnutiu ovládania hry s pomocou gamepadu.
via Sector