PUBG Corp priblížila svoje plány k PlayerUnknown’s Battlegrounds a okrem detailov k 10. patchu približuje detaily k mape Miramar.
Púštna mapa, ako ju hráči volajú, je na PC dostupná od decembra/prosince, avšak na Xbox sa len chystá. Našťastie už máme priblížený termín – stane sa tak na jar, čiže v čase E3 by už mala byť dostupná a hrateľná. Ďalej vývojári ohlásili niekoľko dôležitých zmien, ku ktorým patrí prechod na pravidelný systém aktualizácií v 2- až 3-týždňových cykloch. Dôvodom je, že vývojári plánujú zaistiť príliv patchov s čo najnižším výskytom bugov.
Ďalej môžeme čakať vylepšenia optimalizácie – samotný tím nie je spokojný s tým, ako hra beží na Xbox One. Preto môžeme očakávať, že dôjde k zvýšeniu frameratu (na 60fps?), pričom zmena súvisí úzko s tým, ako sú vymodelované budovy na mape Erangel. Taktiež dôjde k zredukovaniu trávy a rastlinstva. Zvýšiť framerate a zabezpečiť jeho stabilitu je pre tvorcov priorita číslo 1. Súvisia s ňou aj ďalšie aspekty: optimalizácia postáv a ich pohybu, zredukovaný počet častíc, ktoré po sebe zanechávajú vozidlá a granáty, znížená komplexnosť kolízie objektov a balancovanie hry naprieč všetkými jadrami CPU.
V pláne sú tiež nastavenia Safe Zone a HDR, nastavenie grafickej kvality, rýchlosť načítavania, ako aj nové možnosti rozloženia ovládača. Zmenou si tiež prejde inventár, v ktorom sa dá omnoho lepšie navigovať a spravovať veci. Bude intuitívnejší a menej nebezpečný, ak sa s ním pracuje počas intenzívnej akcie. Dodatočné vylepšenia matchmakingu pre Duo a Squad režimy sú tiež na ceste a achievementy, ku ktorým majú tvorcovia celkom bláznivé nápady.
A nechýbajú ani ďalšie novinky:
- Plechy na vozidlách bude možné rozstrieľať a tak zneškodniť posádku.
- Možnosť nahrávať Game Highlights automaticky s Game DVR funkciou.
- Opravy a vylepšenia kvality zvuku, ako aj jeho priestorovosti
- Nové možnosti úpravy hráča, emote funkcionalita
- Možnosť nahlasovania hráčov (Team Killing, Solo Teaming atď.)
- Testovací klient