Site icon Xboxer

PUBG približuje detaily k Xbox verzii, dočkáme sa aj mapy Miramar

PUBG Miramar
PUBG Corp priblížila svoje plány k PlayerUnknown’s Battlegrounds a okrem detailov k 10. patchu približuje detaily k mape Miramar.

Púštna mapa, ako ju hráči volajú, je na PC dostupná od decembra/prosince, avšak na Xbox sa len chystá. Našťastie už máme priblížený termín – stane sa tak na jar, čiže v čase E3 by už mala byť dostupná a hrateľná. Ďalej vývojári ohlásili niekoľko dôležitých zmien, ku ktorým patrí prechod na pravidelný systém aktualizácií v 2- až 3-týždňových cykloch. Dôvodom je, že vývojári plánujú zaistiť príliv patchov s čo najnižším výskytom bugov.

Ďalej môžeme čakať vylepšenia optimalizácie – samotný tím nie je spokojný s tým, ako hra beží na Xbox One. Preto môžeme očakávať, že dôjde k zvýšeniu frameratu (na 60fps?), pričom zmena súvisí úzko s tým, ako sú vymodelované budovy na mape Erangel. Taktiež dôjde k zredukovaniu trávy a rastlinstva. Zvýšiť framerate a zabezpečiť jeho stabilitu je pre tvorcov priorita číslo 1. Súvisia s ňou aj ďalšie aspekty: optimalizácia postáv a ich pohybu, zredukovaný počet častíc, ktoré po sebe zanechávajú vozidlá a granáty, znížená komplexnosť kolízie objektov a balancovanie hry naprieč všetkými jadrami CPU.

V pláne sú tiež nastavenia Safe Zone a HDR, nastavenie grafickej kvality, rýchlosť načítavania, ako aj nové možnosti rozloženia ovládača. Zmenou si tiež prejde inventár, v ktorom sa dá omnoho lepšie navigovať a spravovať veci. Bude intuitívnejší a menej nebezpečný, ak sa s ním pracuje počas intenzívnej akcie. Dodatočné vylepšenia matchmakingu pre Duo a Squad režimy sú tiež na ceste a achievementy, ku ktorým majú tvorcovia celkom bláznivé nápady.

A nechýbajú ani ďalšie novinky:

 

 

Exit mobile version