Site icon Xboxer

Fanúšikovia odhalili, ako sa Dark Souls 3 zmenilo behom vývoja

Dark Souls III
Nie je žiadnym tajomstvom, že sa hry behom vývoja menia. Ukážkovým príkladom toho sú zábery z prvého traileru na hru Hitman, ktoré nám ukazovali úplne inakšie prevedenie niektorých lokalít. V prípade The Division sme dokonca v pre-release materiáloch mohli vidieť obsah, ktorý vyšiel až ako DLC.

Výnimkou nie je ani Dark Souls III, veľkolepé zavŕšenie obľúbenej ságy, do ktorej chodia hráči umierať. Tí najhorlivejší z nich začali analyzovať materiály zpred vydania, ako aj zdrojový kód hry a iné dáta, ktoré zostali v hre. A nebude prekvapením, že tu fanúšikovia zistili, že From Software malo trochu inakšiu víziu o tretej hre. Prvé dôkazy vo vnútri zdrojového kódu našiel Lance McDonald, ktorý sa už skôr preslávil prezentáciou vystrihnutého obsahu z Bloodborne.

Vovnútri hry sa nachádzajú referencie, ktoré dokazujú, že hra neskončila bojom proti Soul of Cinder v lokalite Kiln of the First, ale s Pontiff Sulyvahnom. S ním dnes hráči bojujú v Irithyll of the Boreal Valley, avšak v bete mal boj prebiehať vo vystrihnutej, tretej variácii Untended Graves. Iné verzie tejto oblasti sa vo finálnej hre objavia až po boss fighte s Oceirosom a nachádza sa v záhrade pod hradom Lothric Castle.

Dataminer McDonald dedukuje, že hráči sa mali medzi tromi verziami lokality mali prepínať pomocou nejakého spôsobu oslavy a súčasne tak menili čas dňa, podľa čoho sa menil aj boss v lokalite. Jedným alebo dvomi z nich, mali byť Evil SpiritsSnake Soul, ktorí okupovali spustošenú verziu mapy. Tretia verzia niesla označenie Last Boss a na nej bol pritomný práve Sulyvahn. Zaujímavé je, že verziu potvrdil aj Eduardo Pratti, ktorý bol QA testerom hry. Zároveň priblížil, čo bolo úlohou:

„Untended Graves bol začiatkom vystrihnutého levelu, ktorý sa tiahol až do Soul of Cinder cez zruinovaný firelink a časť spodnej steny. Malo tu byť prítomných niekoľko čiernych rytierov, ktorými chceli tvorcovia vzdať poctu pôvodnej hre.

Inou zaujímavosťou je, že boss Yhorm the Giant mal byť pôvodne prvým bossom v hre a mal sa volať Gundyr. V úvode hry sa mal prebudiť súčasne s hráčom a mal byť prvým bossom, ktorý by hráčov uviedol do hry. Až neskôr ho presunuli do Profaned Capital. Ani tým to však nekončilo. Okrem toho, že získal na sile, tak v určitej fáze vývoja vyzeral ako obrovský kostlivec. Mal byť voliteľným bossom a zároveň lídrom Mound Makers posadnutý zlatom. Až neskôr táto definicía pristala inému bossovi – stal sa z neho High Lord Wolnir v lokalite Carthus Catacombs. Do tejto lokality sa malo dať pristupovať až po Greatwoode. Tam, kde je dnes oltár, bola chodba.

Mimochodom, Gundyr, ktorého poznáme z finálnej verzie hry, bol spočiatku známy ako Old King Oceiros. A stretnutie s ním malo mať kontroverznú zápletku. Kým v klasickej hre je jeho príbeh taký, že zošalel po smrti syna, pôvodne bolo v pláne, že by jeho bezvládne telo držal počas boja. QA tester ďalej odhalil, že v určitej fáze vývoja zohrávali hady obrovskú rolu. Namiesto motýľov Pilgrim mali v lokalite Lothric Castle poletovať lietajúce hady a celá lokalita bola ponorená do noci.

Zaujímavé sú aj iné tvrdenia o lokalitách v hre:

via Eurogamer

Exit mobile version