Našu recenziu The Crew 2 môžete očakávať ešte tento týždeň, ale už teraz máte možnosť dozvedieť sa, ako beží táto závodná hra na Xbox One X a na ďalších konzolách.
O grafický test sa opäť postarali profíci z DigitalFoundry. Vo svojom videu potvrdzujú, že hra, ktorá má potenciál stať sa priamou konkurenciou pre Forzu Horizon, beží na Xbox One X v 3200 x 1800 rozlíšení, alebo inak povedané, 1800p. Pritom ide o natívne rozlíšenie, čo je vzhľadom k tomu, čo všetko musí konzola spracovať, slušné. Ako sa už dalo čakať, je to najvyššie rozlíšenie, aké dosiahnete na konzoli, keďže na PS4 Pro hra beží v 2816 x 1584, v 1728 x 972 na základnej PS4 a nakoniec v 1600 x 900 na základnom Xbox One, teda využíva presne o trištvrte pixelov menej, než jeho výkonnejšia verzia.
Do toho The Crew 2 utilizuje temporálny antialasing, čo ale spôsobuje nedostatky na okrajoch obrazovky. Hra beží na všetkých konzolách v 30fps, ale iba na Xbox One X si dokáže tento framerate udržať po väčšinu času, hoci aj tu narazíme na framedropy. Snímkovanie môže občas klesať až k 20fps, čo je už viditeľné a ak sa dropy prejavia, nepomôže im ani adaptívny V-Sync, ktorý hra využíva.
Po stránke ostatných grafických vlastností všímame, že atmosférické oblaky sú vykresľované v pomerne nízkej kvalite a to na všetkých konzolách. Takisto grafických fanatikov možno neohúri ani dym z lietadla, ktorý beží v polovičnom rozlíšení oproti hre, a to aj na One X. Na základnom hardvéri hráčov potrápi pohľad na rozpixelovanú podlahu v interiéroch alebo stanoviskách jednotlivých závodných rodín. Pri draw distance platí, že čím výkonnejší hardvér, tým vyšší draw distance, čoho výsledkom je drastický rozdiel medzi Xbox One a One X verziami hry.