Site icon Xboxer

Dead Space 4 mal byť iný, než chceli hráči

Dead Space 2
Vďaka tomu, že EA zatvorila štúdio Visceral, sa už nikdy nedočkáme pokračovania série Dead Space. A tak sme len mohli špekulovať o tom, aký by bol Dead Space 4, keby bolo keby. Všetko ale na pravú mieru uviedol bývalý kreatívny riaditeľ série Dead Space a súčasný kreatívny riaditeľ v Crystal Dynamics, Ben Wanat.

V rozhovore, v ktorom ho vyspovedal server Eurogamer, prezradil, že Dead Space 4 mal byť inakší oproti predošlým vesmírnym hororom z tejto série. Mal byť viac otvorený a mal ponúkať kombináciu nelineárneho objavovania sveta a príbeh postavený na kapitolách. Malo to byť na spôsob flotilovej sekcie z Dead Space 3, ale teraz by podobným spôsobom fungovala prakticky celá hra. V hlavnej úlohe s Ellie Langfordovou mali hráči prežiť v otvorenom svete, kde čelili neustálym útokom zamorených lodí, hľadať život a získavať suroviny na prežitie a palivo pre svoju loď, s ktorou by cestovali cez ShockPoint Drive.

V jednotlivých častiach hry by hráči skúmali, čo sa v nich dialo, pritom bojovali s nekromorphmi a po kúskoch objavovali príbeh. V hre tiež mohli byť nové duhy nekromorphov prispôsobených pre nulovú gravitáciu, prípadne druhy prispôsobené pre jednotlivé lokality. Lokality totiž nemali byť stereotypné a mali sa odlišovať svojim vzhľadom. Zmeniť sa tiež mal crafting systém a pribudnúť mali rôzne druhy lodí. Nakoniec to ale nebol dobrý nápad: Hráči totiž chceli ešte hororovejší gameplay a lineárny príbeh namiesto otvoreného sveta.

via Eurogamer

Exit mobile version