No Man’s Sky tento týždeň vyšlo aj na Xbox One a je to vstkutku zaujímavé. Pôvodne také škaredé káčatko vo výkladnej skrini Sony sa postupne vyvinulo v hru, akou chcelo byť zrejme od samého počiatku.
Behom troch aktualizácií hra získala také veci ako budovanie základní, nákladné lode alebo príbehové misie. Pozlátkom na torte bola štvrtá, najnovšia aktualizácia – NEXT. Táto aktualizácia vyšla na PC a PS4 a priniesla niekoľko noviniek. Tou najväčšou je však dávno sľubovaný multiplayer. Obsah updatu je zároveň dostupný pre hráčov na Xbox One, kde hra vychádza ako v krabicovej, tak v digitálnej verzii. Hre navyše razantne stúpla popularita, na Steame dokonca až o desaťnásobok – zo 4000 denne aktívnych hráčov na vyše 40 000.
Hello Games súčasne oznámili niekoľko vecí. V prvom rade priblížili, že hra ponúkne High Resolution mód, kde pobeží v natívnom 4K a High Performance mód, kde beží v 1440p 60fps. Pre porovnanie, hra beží na PS4 Pro v 1800p rozlíšení na maxime. Ďalšou novinkou je, že v záujme bojovať proti stereotypu bude hra dostávať týždenné updaty s novými misiami a odmenami. V najbližšom update dostane hra novú mapu, ktorá bude prezentovať lokalitu misií. A čo poteší najviac – žiadne loot boxy ani mikrotransakcie!
Tvorcom sa však predsa len podarilo spraviť jednu nemilú vec, ktorá sa snáď dočká opravy už čoskoro. Ako si totiž všimli hráči na PC, PS4 aj Xbox One, po update NEXT nefunguje systém savov tak, ako by mal. Totiž, pri snahe načítať hru dôjde k odstráneniu savu a spusteniu novej hry. Hello Games však už stihli vydať patch na PC a Xbox One a tak si hráči môžu konečne vychutnať titul tak, ako sa patrí. Už skôr sa ale rysovalo zaujímavé riešenie problému. Videoproducent Kotaku, Paul Tamayo, potvrdil, že sa mu podarilo bez problémov nahrať save z USB kľúča.