Ani takmer trištvrte roka po vydaní nie je PUBG na úrovni, kedy by sme sa mohli radovať z perfektnej optimalizácie. Bluehole však neustále pracuje na optimalizácii a približuje plány, akými chce docieliť, že hra bude konečne bežať plynulo na všetkých troch konzolách.
Jednou z vecí, ktoré chcú vývojári spraviť, je optimalizácia textúr a modelov, čím sa zároveň zrýchlia loadingy. Tie sú zdĺhavé však už tak či tak a aj preto sa dočkáme zmien k lepšiemu. Podľa slov vývojára hráči hlásili problémy s načítavaním zápasu, či už ide o zdĺhavé loadingy alebo dokonca o pády hry alebo návraty do menu, ak sa match načítava príliš dlho. Toto mnohých hráčov znevýhodní až tak, že po návrate do hry už pristávajú s padákom na koniec mapy, do mora. Toto by sa malo zmeniť už najbližším hotfix patchom. Ním budú dôležité súbory preusporiadané do nového balíka, ktorý bude mať vysokú prioritu pri načítavaní. Očakáva sa tak trvalé opravenie problémov s loadingom.
Ďalšia vec, ktorej sme sa dočkali minulého týždňa, bol hotfix pohybu na Xboxe. Ten mal zvýšiť rýchlosť a obratnosť až o 80%, vďaka čomu sa môžu hráči efektívne uhýbať guľkám. Hráči tak budú môcť chodiť cik-cak, ale pri každom obrate sa o trochu spomalia, presne ako v skutočnosti. Do budúcna sa tiež chystá problém s opravou zvukov vozidiel a krokov, ako aj chyba, ktorá niekedy bráni hráčom používať vozidlá.
via WCCFTech