Site icon Xboxer

Shadow of the Tomb Raider ponúkne 3x 4 obtiažnosti

Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider je hotový a jediné, čo hre ostáva, je už len nás milo prekvapiť a pripraviť nám nezabudnuteľný zážitok s Larou. A prípadne odhaliť nejaké prekvapenia, ako napríklad to dnešné.

Crystal Dynamics oznámili, že aj Shadow of the Tomb Raider ponúkne tradičné tri úrovne obtiažnosti a jednu ultra-ťažkú, zvanú Deadly Obsession. No na rozdiel od iných hier, ktoré aplikujú takéto nastavenie na celú hru, Shadow of the Tomb Raider umožní nastaviť si individuálnu obtiažnosť na jednotlivé časti hry. Zahŕňa to dokopy 3 aspekty: CombatExplorationPuzzle. Znamená to teda, že v hre si budete môcť nastaviť individuálnu obtiažnosť súbojov, exploration fáz hry a jednotlivých hádaniek, ktorých vyriešením sa Lara bude približovať k svojej kariére vykrádača hrobiek. V prípade tejto hry tiež snáď odvrátiť apokalypsu, ktorá hrozí ľudstvu vďaka dávneu indiánskemu proroctvu.

A čo teda môžeme očakávať? V prípade každého režimu to bude zahŕňať samostatné zvýhodnenia a znevýhodnenia postáv. V princípe sa ale vždy stretneme so štyrmi úrovňami: Easy, Normal, Hard a Deadly Obsession.

V prípade Combat Difficulty, teda obtiažnosti súboja, budú mať hráči na najľahšej obtiažnosti aim assist, hojné počty munície v ammo boxoch, nepriatelia budú zvýraznení siluetami a budú mať nižšie zdravie a agresivitu. Pri normálnej obtiažnosti budú mať normálne zdravie a damage, zachovajú sa im siluety a munícia bude vzácnejšia. Na ťažkej obtiažnosti treba očakávať, že majú nepriatelia vyššie zdravie, sú agresívnejší a vedia ľahšie nájsť Laru. V súboji chýba regenerácia zdravia, z obrazovky zmiznú hit markery a v Survival Instincts nebude nepriateľov zobrazovať. A obtiažnosť Deadly Obsession bude prakticky rovnaká, len s rozdielom, že vás hra neupozorní, keď nepriatelia objavia Laru.

Ďalej sa stretávame s Exploration Difficulty. Na najľahšej obtiažnosti majú hráči zvýraznené trasy bielou čiarou, viac času na savovanie a osvetlené base campy. Normálna obtiažnosť toto osvetlenie odstráni, uberie zo savovacieho času a tiež zdiskrétni biele vyznačenie trasy. Ťažká obtiažnost toto vyznačenie úplne vypne, zredukuje saving a znefukční Survival Instincs. No a na najvyššej obtiažnosti budú môžu hráči savovať hru iba v base campoch. Na ich osvetlenie bude treba používať suroviny.

Hádanky naše milované! Puzzle Difficulty v najľahšej podobe robí kopu kompromisov. Hra bude dávať Lare priame nápovedy, cez Survival Instincts zvýrazní interaktívne objekty, itemy dôležité pre postup v hre zvýrazní na modro a niektoré časovo-závislé mechanizmy si budú dávať načas. Na normálnej obtiažnosti však budú fungovať precízne ako švajčiarske hodinky. Takisto hra prestane vyznačovať cez SI dôležité itemy a nápovedy budú obmedzené len na to najpodstatnejšie. No a zjednotená obtiažnosť Hard/Deadly Obsession deaktivuje akékoľvek nápovedy, SI a na dokončenie niektorých úloh bude menej času.

via WCCFTech

Exit mobile version