Site icon Xboxer

Jade Raymond opúšťa EA

EA Electronic Arts
Po nečakanom odchode zamestnancov z DICE sa zdá, že EA si prechádza ťažkým obdobím. Iba pár mesiacov po odchode Patricka Söderlunda odchádza z Electronic Arts ďalšie vplyvné meno – Jade Raymond.

Raymond pracovala predtým ako producentka série Assassin’s Creed v Ubisofte a ako výkonná producentka sa postarala aj o ďalšie dva tituly, Watch_Dogs a Splinter Cell: Blacklist. Po prestupe k inému vydavateľovi viedla štúdio Motive, ktoré pracovalo na viacerých projektoch. Medzi nimi sme mohli nájsť open-worldovú Star Wars hru, novú akčnú adventúru a jeden celkom neznámy projekt. Štúdio tiež pracovalo na Star Wars: Battlefront II spolu s Lucasfilm, DICE a Criterion Games. EA taktiež oznámila, že v pozícii ju nahradí Samantha Ryan, ktorá bola prezidentkou Monolith Studios a senior viceprezidentkou vývoja vo Warner Bros. Taktiež pomáhala BioWare, Maxisu a ďalším štúdiám EA.

„EA Studios sa zameriavajú na prinášanie nových kreatívnych hier a obsahu pre hráčov. Laura Miele a jej tím spravili niekoľko interných krokov, ktoré majú zabezpečiť lepšiu podporu vývojárom hier, čo zahŕňa napríklad rozšírenie portfólia Samanthy Ryan, ktorá povedie ďalšie štúdiá vrátane Motive. Samantha je známa pre poháňanie kreatívneho dizajnu a podporu vývojárskych tímov, aby vedeli oživiť svoje predstavy. Je hlboko skúsenou vývojárkou s portfóliom, ktoré siaha od The Sims cez Batman: Arkham City a No One Lives Forever až po vysoko očakávaný Anthem. Súčasne s touto zmenou sa Jade Raymond rozhodla opustiť Electronic Arts. Za ten čas nám Jade pomohla vybudovať skvelé tímy a práce na projektoch v Motive a ďalších štúdiách pokračujú bezo zmeny. Oceňujeme všetky jej snahy a prajeme Jade veľa úspechov v ďalšom dobrodružtsve,“ komentuje zmeny EA.

via GameInformer

Exit mobile version