Ed Boon ešte pred E3 navnadil hráčov na možné pokračovanie Mortal Kombatu, keď sa hráčov opýtal, či tušia, čo by bolo kool. Na E3 sme nakoniec nič nevideli, ale na The Game Awards môžeme.
Na komunitnom fóre 4chan sa totiž objavil obsiahly príspevok od človeka, ktorý sám seba označuje ako QA tester pracujúci pre NetherRealms. Samozrejme, treba to brať ako špekuláciu a pokým sa nič neukáže na VGA, netreba to brať príliš pravdivo.
V princípe odhalil to, že hra bola vo vývoji 4 roky, z čoho jeden rok sa pracovalo na koncepte a aktívny vývoj trval ďalšie tri roky. Ide vôbec o najdlhšie vyvíjaný MK titul v histórii. Začalo sa na nej pracovať už počas vývoja Mortal Kombat X.
Hra má ponúknuť hneď dva režimy: Story Mode a Adventure Mode, ktorý bude hrateľný vo dvojici a to buď cez lokálny co-op alebo online. Režim bude fungovať na spôsob Shaolin Monks a jedná sa o veľkú vec, keďže sa tu dajú customizovať postavy a zbrane. Takisto bude tento režim obsahovať loot boxy odomykané buď na dennej báze alebo zakúpiteľné.
Solo príbehový režim pre zmenu rozoberá príbehy viacerých postáv. Raiden surovo trestá každého, kto sa čo i len trochu opováži zaútočiť na Earthrealm; Liu Kang a Kitana pripravujú armádu a snažia sa nájsť niečo z kameňa, ktorý po sebe zanechali Starí bohovia. Shang Tsung a Reiko pre zmenu uzavreli pakt s Kotal Kahnom, aby chránili a zaručovali bezpečnosť Outworldu. Reiko má ale vlastnú agendu, ktorá sa mu stane osudnou.
Mortal Kombat 11 by mal bežať na Unreal Engine 4, čo predstavuje pokrok oproti terajším hrám NetherRealms. Dôjde tiež k vylepšeniu animácií, kde ich náhle prerušenie bude mať dôsledok, respektíve dôjde k prechodu do inej animácie. Vo výsledku majú vyzerať animácie „nekonečnokrát lepšie oproti MKX“. Nakoniec odhalil aj, že v hre bude aj Fujin, ale viaceré postavy nebudú hrateľné: Johnny Cage, Goro, Sonya, Kano, Baraka, Mileena, Ferratorr.
via GearNuke