Site icon Xboxer

VR pre Microsoft Flight Simulator je prioritou

Microsoft Flight Simulator 2020

Microsoft Flight Simulator sa budúci rok dočká vydania pre PC a zrejme v ten istý rok ho uvidíme aj na Xbox One a novom Xboxe.

Na hre pracuje francúzske štúdio Asobo Studio, ktoré pracovalo v minulosti aj na hrách ako Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection či remastroch Disneyland Adventures a Rush: Disney: Pixar Adventure pre Xbox One a PC. Štúdio taktiež pracovalo na dvojici zážitkov pre HoloLens: Fragments a Conker.

Práve skúsenosti s vývojom hier pre rozšírenú realitu chcú tvorcovia využiť pri Flight Simulator 2020. V rozhovore pre rakúsky Der Standard potvrdil projektový manažér Jörg Neumann, že virtuálna realita je vysoko na zozname priorít pre Microsoft Flight Simulator.

Veľmi vysoko (na zozname)! Asobo a ja máme niekoľkoročné skúsenosti s VR. Vieme, ako vyzerá lenivá a ako vyzerá dobrá integrácia. Chceme priniesť dobré riešenie, napríklad odrezaním kokpitu od zvyšku sveta. Potom sa v ňom môžete voľne pohybovať a svet na pozadí sa nezačne kaziť. Začali sme s VR, ale chceme ho spraviť správne.

Jörg Neumann, projektový manažér

Keďže už Phil Spencer potvrdil, že nemá záujem o podporu VR na Xboxe, dá sa počítať s tým, že VR podpora bude dostupná exkluzívne pre PC. Na počítači a možno aj na Project Scarlett hráči môžu očakávať ray tracing. Dodáva pritom, že engine je škálovateľný a aj preto môže hra bežať na dnešnom Xbox One.

Áno, áno. Ľudia veria, že hardvérové parametre sú oveľa vyššie. Všetko ale môžete vypnúť a zapnúť – napríklad raytracing. Napríklad môžete kompletne znížiť grafické nastavenia tak, že ani budovy nebudú pekné.

via WCCFTech

Exit mobile version