Site icon Xboxer

Halo Infinite vychádza koncom budúceho roka, štúdio približuje novinky

Halo Infinite Artwork

Po nádherných tech demách a ukážkach z predošlých E3 sme sa tento rok dočkali prvého gameplayu Halo Infinite a ten… bohužiaľ nevyzeral najmodernejšie.

Takmer okamžite po ukážke sme tím 343 Industries oznámil odklad na rok 2021, aby hru dokázali doladiť do žiadaného stavu. Dnes už vieme, aj vďaka Josephovi Statenovi, ktorý pracoval na prvých Halo hrách a vrátil sa k vývoju Halo Infinite, že hra vychádza na jeseň/podzim 2021. Dovtedy môžeme očakávať viacero zmien.

V príspevku na oficiálnom webe Halo oznámil, že tím zapracoval na vylepšeniach grafiky, od osvetlenia cez hmlu až po systém zašpinenia a poškodenia Master Chiefovho sparťanského obleku. Štúdio dokonca priamo v príspevku potvrdilo, že gameplay ukázaný v júli/červenci zďaleka nenapĺňal očakávania na grafiku, a robí všetko preto, aby ju vyladil do posledného detailu. Dôvodom je však aj to, že štúdio chcelo zverejniť video, v ktorom hra pobeží na nádherných 60fps, a to si vyžadovalo dočasné vypnutie niektorých efektov, pretože hra ešte nebola optimalizovaná. Štúdio pripomenulo tiež, že hra ponúkne dynamické striedanie dňa a noci.

Reč padla aj na Craiga. Ten podľa tvorcov nemal na videu implementované ani základné textúrové mapy, nieto ešte animácie tváre, vďaka čomu sa z neho stalo meme. Zaujímavé pritom je, že aj napriek tomu, že hra má eventuálne ponúknuť ray-tracing, alebo aspoň mala, v súčasnom príspevku ho štúdio nespomína ako jedno z grafických vylepšení, ktoré štúdio pripravuje.

Craig.

Exit mobile version