Site icon Xboxer

Toto sú dôvody, prečo je Star Wars Battlefront II obrovským projektom

Star Wars: Battlefront II

Oslavy 40. narodenín Star Wars sú veľmi špeciálne. Do kín sa tento rok dostane ôsma epizóda Star Wars a na Xboxe si zahráme Battlefront II. A ten rozhodne vyčarí úsmev na tvári každého fanúšika.

Špeciálne potom xboxerov, keďže vďaka EA Access si hru vychutnajú o celých 5 dní skôr než ich kolegovia na PS4. A Battlefront 2 je, aspoň podľa toho, čo sme mohli doteraz vidieť, obrovský projekt. Nie je to len druhý diel multiplayerovky. Je to vec, na ktorej pracuje niekoľko štúdií a každé z nich má inú úlohu. DICE stojí samozrejme za enginom a MP časťou hry. Pokračujú teda v tom, čo im išlo tak dobre pri prvom Battlefronte a ďalších hrách.

Tú najväčšiu novinku, ktorou je singleplayerová kampaň, však majú na starosti iní. Konkrétne štúdio Motive Studios a Lucasfilm. Scenáristi od Georga Lucasa vidia v Battlefronte obrovský potenciál a preto sa priamo oni podieľajú na scenári, ktorý zaujme významné postavenie v celej ságe. Je to totiž oficiálne vysvetlenie toho, čo sa dialo medzi tretím a siedmym filmom, počas 30 tajuplných rokov. Poriadne premostenie deja medzi týmito trilógiami chýbalo a túto medzeru vyplní Battlefront 2, možno aj s ďalšími pripravovanými titulmi od EA. V Battlefronte však prežijete dej ako Iden Versio, veliteľka elitnej jednotky stormtrooperov známej ako Inferno Squad. To viete, koláčiky spravili svoje!

Skutočný dôvod, prečo teraz prežijeme hviezdne vojny z pohľadu Impéria, je ale iný. „Chceli sme vytvoriť kampaň, ktorá by rozprávala príbeh, aký sme ešte v Star Wars nevideli. Bolo pre nás dôležité prísť s novým autentickým príbehom, ktorý dá hráčom úplne novú perspektívu. Tým, že z hráča spravíme elitného člena jednotiek Impéria, môžeme im ukázať, aké boli tie vojny z opačného pohľadu,“ hovorí režisér Mark Thompson.

Battlefront 2 prinesie aj obsah z nových filmov a tiež mapy, ktoré hráčom mohli v predošlej časti chýbať. Medzi multiplayerovými mapami sa nájdu džungle na Yavin 4, vesmírny port Mos Eisley a dokonca aj Starkiller Base. Multiplayer už nebude len o vojakoch a občasnom jazdení na strojoch. Pribudnú sem aj rozsiahle bitky vo vesmíre, pričom ovládanie a fyziku lodí má na starosti Criterion. Starfightery od Criterionu budú mať svoj vlastný progression tree, možnosti customizácie, vylepšený handling, zbrane a možnosti. Skrátka, majú čím prekvapiť.

No a posledná veľká správa súvisí so Season Passom. Ten sa už dnes trepal skoro do každej sotva-predstavenej hry, ale Battlefront 2 mu povedal nie. Star Wars: Battlefront II nebude mať Season Pass. Dôvodom je, že EA plánuje úplne zmeniť spôsob, akým sa hráči dostanú k novým mapám. Zvažujú použitie úplne nového modelu, o ktorom však zatiaľ nič nepovedali. Ale je možné, že to bude fungovať tak ako pri Gears of War 4 alebo Rainbow Six, že hráči dostanú mapy zadarmo.

Exit mobile version