Toto sú dôvody, prečo je Star Wars Battlefront II obrovským projektom

Star Wars: Battlefront II

Oslavy 40. narodenín Star Wars sú veľmi špeciálne. Do kín sa tento rok dostane ôsma epizóda Star Wars a na Xboxe si zahráme Battlefront II. A ten rozhodne vyčarí úsmev na tvári každého fanúšika.

Špeciálne potom xboxerov, keďže vďaka EA Access si hru vychutnajú o celých 5 dní skôr než ich kolegovia na PS4. A Battlefront 2 je, aspoň podľa toho, čo sme mohli doteraz vidieť, obrovský projekt. Nie je to len druhý diel multiplayerovky. Je to vec, na ktorej pracuje niekoľko štúdií a každé z nich má inú úlohu. DICE stojí samozrejme za enginom a MP časťou hry. Pokračujú teda v tom, čo im išlo tak dobre pri prvom Battlefronte a ďalších hrách.

Star Wars Battlefront 2

Tú najväčšiu novinku, ktorou je singleplayerová kampaň, však majú na starosti iní. Konkrétne štúdio Motive Studios a Lucasfilm. Scenáristi od Georga Lucasa vidia v Battlefronte obrovský potenciál a preto sa priamo oni podieľajú na scenári, ktorý zaujme významné postavenie v celej ságe. Je to totiž oficiálne vysvetlenie toho, čo sa dialo medzi tretím a siedmym filmom, počas 30 tajuplných rokov. Poriadne premostenie deja medzi týmito trilógiami chýbalo a túto medzeru vyplní Battlefront 2, možno aj s ďalšími pripravovanými titulmi od EA. V Battlefronte však prežijete dej ako Iden Versio, veliteľka elitnej jednotky stormtrooperov známej ako Inferno Squad. To viete, koláčiky spravili svoje!

Star Wars Battlefront II

Skutočný dôvod, prečo teraz prežijeme hviezdne vojny z pohľadu Impéria, je ale iný. „Chceli sme vytvoriť kampaň, ktorá by rozprávala príbeh, aký sme ešte v Star Wars nevideli. Bolo pre nás dôležité prísť s novým autentickým príbehom, ktorý dá hráčom úplne novú perspektívu. Tým, že z hráča spravíme elitného člena jednotiek Impéria, môžeme im ukázať, aké boli tie vojny z opačného pohľadu,“ hovorí režisér Mark Thompson.

Star Wars Battlefront 2

Battlefront 2 prinesie aj obsah z nových filmov a tiež mapy, ktoré hráčom mohli v predošlej časti chýbať. Medzi multiplayerovými mapami sa nájdu džungle na Yavin 4, vesmírny port Mos Eisley a dokonca aj Starkiller Base. Multiplayer už nebude len o vojakoch a občasnom jazdení na strojoch. Pribudnú sem aj rozsiahle bitky vo vesmíre, pričom ovládanie a fyziku lodí má na starosti Criterion. Starfightery od Criterionu budú mať svoj vlastný progression tree, možnosti customizácie, vylepšený handling, zbrane a možnosti. Skrátka, majú čím prekvapiť.

Battlefront II

No a posledná veľká správa súvisí so Season Passom. Ten sa už dnes trepal skoro do každej sotva-predstavenej hry, ale Battlefront 2 mu povedal nie. Star Wars: Battlefront II nebude mať Season Pass. Dôvodom je, že EA plánuje úplne zmeniť spôsob, akým sa hráči dostanú k novým mapám. Zvažujú použitie úplne nového modelu, o ktorom však zatiaľ nič nepovedali. Ale je možné, že to bude fungovať tak ako pri Gears of War 4 alebo Rainbow Six, že hráči dostanú mapy zadarmo.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár