Dlho ostávalo veľkou neznámou, čo sa stane s pripravovanou Star Wars hrou od zrušeného štúdia Visceral. EA vtedy prehlásila, že hra nespĺňala očakávania a tak došlo k k presunu vývoja pod iné štúdiá a prerobeniu hry.
Toto prerobenie, zdá sa, prinesie do hry zaujímavú zmenu. Hra, na ktorej pracovala aj napríklad scenáristka Amy Hennig (Uncharted), bude totiž nakoniec open-worldová. Naznačuje tomu pracovná ponuka štúdia EA Vancouver, ktoré hľadá vývojárov, ktorí by pracovali na online funkcionalite pre open-worldový Star Wars projekt. Dôležité pritom je, aby design fungoval s vysokou záťažou serverov. Hra bude totiž multiplatformová a zdá sa, že bude podobná Destiny alebo Anthem.
Všetko pritom do seba zapadá. Keď EA zatvorila štúdio Visceral, Patrick Söderlund prehlásil, že presúva projekt Star Wars práve pod štúdio EA Vancouver. Zároveň prehlásil, že je dôležité, aby sa hráči k tejto hre priebežne vracali, že ju nestačí len prejsť a zabudnúť na ňu. Možnosťou, ako to spraviť, je vytvoriť MMO titul, ktorý sa dá hrať dlhodobo. Mimochodom, EA už vrátila mikrotransakcie a loot boxy do Battlefrontu 2, ale teraz už ponúka iba kozmetické doplnky. Obľúbení hrdinovia boli odomknutí a zbavení mikrotransakčnej nesvojprávnosti.
via WindowsCentral