Site icon Xboxer

GDC 2019: Project xCloud bude prezentovať tím zodpovedný za spätnú kompatibilitu

Project xCloud

Microsoft plánuje na GDC 2019 prezentovať viacero noviniek. Jednou je prínos Xbox Live funkcionality na Nintendo Switch. Druhou bude pre zmenu streamovacia služba Project xCloud.

Microsoft oznámil svoju streamovaciu platformu ešte minulý rok, ale k bližšiemu ohláseniu detailov dôjde až budúci mesiac. Počas konferencie GDC sa môžeme zároveň dočkať prvej prezentácie služby v praxi. Prezentovať ju má bližšie tím zodpovedný za rozvoj spätnej kompatibility na Xbox One. Môže to teda znamenať, že prvé tituly, ktoré budú zahrnuté v streamovacej platforme, budú pochádzať práve z Xboxu 360 a pôvodnej Xbox konzoly.

Project xCloud umožňuje streamovať konzolové hry prostredníctvom našich Azure serverov a streamovacích klientov. Akúkoľvek natívne konzolovú hru dostupnú v Microsoft Store na Xboxe bude možné streamovať do mobilných zariadení. Project xCloud je otvorenou platformou s upraviteľným UI a vývojári môžu začať streamovať hry bez nutnosti upraviť jediný riadok už existujúceho kódu.

Microsoft ďalej v pozvánke pre vývojárov uvádza, že počas prednášky bude tím spätnej kompatibility prezentovať, ako sa „Cloud Aware“ hry vytvorené s pomocou Project xCloud SDK vedia prispôsobiť na mobilné zariadenia, pričom si zachovajú rovnakú grafiku a systém ovládania ako hry vyvíjané pre samotnú konzolu. Vývojári tiež budú mať možnosť naučiť sa viac o vrstvách rozhrania, ktoré umožňujú napríklad customizovať ovládanie hry na dotykovom displeji, ak nie je k dispozícii ovládač.

via WCCFTech

Exit mobile version