Brendan Greene sa ešte v septembri/září nechal vypočuť, že by PlayerUnknown’s Battlegrounds mali obdržať technológiu vody, ktorú nájdeme v Sea of Thieves. Uplynuli dva mesiace a vyzerá to, že tento plán definitívne padol.
V novom rozhovore totiž Greene povedal, že sa k tejto veci nevyjadril dostatočne jasne. Vo vtedajšom rozhovore povedal, že si nevie vynachváliť spoluprácu s Microsoftom a jeho štúdiami a že vďaka tomu má prístup napríklad k technológii vody, ktorú môže použiť v PUBG celkom zadarmo.
V novom rozhovore pre GameReactor však povedal, že implementovať technológiu zo Sea of Thieves je neskutočne náročné pre štúdio. Hry totiž využívajú odlišné enginy a pokiaľ by sa mala v PUBG objaviť voda od Rare, vyžadovalo by to obrovské zmeny v základnom kóde hry. Brendan Greene sa tiež nedávno vyjadril, že hra má príbeh a dokonca sa zvažovalo nad singleplayerovou kampaňou, z čoho ale tiež padlo.
via GameReactor