Bývalý vývojár Bungie: “Vývojári musia živiť rodiny, mikrotransakcie ale nie sú správna vec”

Mikrotransakcie sú dnes najdiskutovanejšou témou v hernom priemysle a je len dobré, keď sa k téme vyjadria aj ľudia, ktorí pracujú v tejto oblasti. Ako napríklad bývalý vývojár Bungie, Niles Sankey.

Vývojár, ktorý pred odchodom zo štúdia pracoval na sériách Halo a prvej časti Destiny, je jedným z viacerých, ktorí vyjadrili názor voči loot box politike a mikrotransakciám v AAA hrách. Mikrotransakcie sú podľa neho v konečnom dôsledku len biznis a závisí len od ľudí, či ho budú podporovať alebo nie.

“Vývojári si musia šetriť na dôchodok a musia živiť svoje rodiny… Ak ľudia nemajú radi loot boxy a mikrotransakcie, nemali by podporovať hry ich nakupovaním. Odporúčal by som nekupovať hry vyrobené spoločnosťami, ktoré v minulosti ukázali neúprimné praktiky. Prestal som vyvíjať vysokonákladové hry a už ich ani nehrám. Podľa mňa existujú lepšie spôsoby, ako stráviť svoj čas a život. Existuje toľko skvelých hier, ktoré nevytvárajú závislosti a nenútia vás do nich investovať… A život toho ponúka oveľa viac, než len videohry,” povedal Niles Sankey.

Vývojár predtým pracoval v mnohých známych štúdiách, ku ktorým patria Monolith Productions, America’s Army, Volition alebo Epic Games. Od roku 2015 je kreatívnym riaditeľom v Nilo Studios, ktoré vyvinulo psychologický first-person triler Asemblance, vydaný na PC a PS4.

Assassin's Creed Origins

Assassin’s Creed Origins prezentuje, že loot boxy nás nemusia stáť peniaze

via GamesIndustry

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *