Final Fantasy XV využíva na Xbox One X nové textúry vytvorené pre Windows

Final Fantasy XV
Final Fantasy XV už obdržalo patch pre Xbox One X a hráči zakrátko spozorovali, že okrem vyššieho rozlíšenia hra ponúka nové textúry.

Kvalitnejšie textúry potvrdil aj režisér hry Hajime Tabata. Už počas launchu novej konzoly potvrdil, že nové textúry boli vytvorené špeciálne kvôli Windows verzii hry. Svoju premiéru však majú práve na Xbox One X. Vyššie textúry, ako aj väčší draw distance, sa v hre nachádza práve vďaka väčšej RAM-ke, ktorú ponúka Xbox One X oproti iným konzolám. Zatiaľ čo PS4 Pro má totiž len 5,5GB RAM vyhradenej pre hry, Xbox One X ponúka až 9GB, na úkor systému, ktorý beží v 1080p.

Hra však aj napriek tomu nebeží v natívnom 4K. Miesto toho je renderovaná v rozlíšení 3K (3200×1800) a zvyšné pixely dokresľuje s pomocou checkerboardingu. Verzia pre Windows však nebude limitovaná konkrétnym hardvérom a tak tu potenciálne môže hra bežať pri najvyššej grafickej kvalite, 4K a 60fps. Prvotné hardvérové požiadavky však naznačujú, že na to treba zostavu v cenovej relácii jazdeného auta.

Final Fantasy XV Xbox One X

via WCCFTech

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže ťa zaujať aj...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *