Final Fantasy XV využíva na Xbox One X nové textúry vytvorené pre Windows

Final Fantasy XV
Final Fantasy XV už obdržalo patch pre Xbox One X a hráči zakrátko spozorovali, že okrem vyššieho rozlíšenia hra ponúka nové textúry.

Kvalitnejšie textúry potvrdil aj režisér hry Hajime Tabata. Už počas launchu novej konzoly potvrdil, že nové textúry boli vytvorené špeciálne kvôli Windows verzii hry. Svoju premiéru však majú práve na Xbox One X. Vyššie textúry, ako aj väčší draw distance, sa v hre nachádza práve vďaka väčšej RAM-ke, ktorú ponúka Xbox One X oproti iným konzolám. Zatiaľ čo PS4 Pro má totiž len 5,5GB RAM vyhradenej pre hry, Xbox One X ponúka až 9GB, na úkor systému, ktorý beží v 1080p.

Hra však aj napriek tomu nebeží v natívnom 4K. Miesto toho je renderovaná v rozlíšení 3K (3200×1800) a zvyšné pixely dokresľuje s pomocou checkerboardingu. Verzia pre Windows však nebude limitovaná konkrétnym hardvérom a tak tu potenciálne môže hra bežať pri najvyššej grafickej kvalite, 4K a 60fps. Prvotné hardvérové požiadavky však naznačujú, že na to treba zostavu v cenovej relácii jazdeného auta.

Final Fantasy XV Xbox One X

via WCCFTech

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár