PUBG na Xbox One dostane možnosť výberu mapy a zbaví sa rubberbandingu

PlayerUnknown's Battlegrounds PUBG
Xboxové PUBG v niektorých veciach naozaj zaostáva za PC verziou, ale to je z dôvodu, že niektoré funkcie jednoducho na Xbox prichádzajú s oneskorením. Príkladom bola aj mapa Miramar, ktorej sme sa dočkali až na jar tohto roka, kým na PC bola dostupná oficiálne už v decembri/prosinci.

Ďalšia vec, ktorú dostane Xbox One s oneskorením, bude možnosť výberu mapy. Funkcia pribudne do hry zrejme už koncom leta alebo najneskôr začiatkom jesene/podzimu. Pevný dátum to však nie je, pretože tvorcom ide v prvom rade o to zlepšiť plynulosť hry. To je najžiadanejšia vec zo strany hráčov a preto má prioritu aj teraz, pár mesiacov od vydania hry.

Ďalšia vec, s ktorou sa hodlajú tvorcovia v nasledujúcich týždňoch a mesiacoch popasovať, je rubberbanding. Kým pred pár mesiacmi ešte vývojári nevedeli, čo to presne spôsobuje, teraz už vedia, že náhle zmeny polôh ostatných hráčov spôsobuje nezhoda medzi tým, čo o polohe hráča vie konzola a tým, čo o nej vie server. Práve tento konflikt má na svedomí, že hráč sa teleportuje na posledné známe miesto. Problém sa prejavuje najmä na začiatku hry, kde sa PUBG snaží naraz analyzovať polohu všetkých 100 hráčov. Problém bude opravený na strane serveru a zmeny by sa tak mali prejaviť bez nutnosti patchu.

PUBG

Tím tiež pracuje na možnosti prestrelenia končatín. To je vec, ktorej náznaky vidíme v hre už teraz. PUBG totiž uberá zo života iba na základe toho, do ktorej časti tela je hráč trafený – ruky, nohy a tak ďalej. Jednotlivé časti tela majú svoj vlastný modifikátor damagu a priestrel končatín vždy uberie menej zdravia, než headshot alebo strela do hrude.

Veľakrát sa pritom stane, že hráči majú pocit, že sa snažili strieľať do tela, ale náboj trafí inú časť a hlásia to ako problém. Aby sa veci mali jasnejšie, do hry pribudne možnosť priestrelu končatín, ktorý bude počítať aj to, či sa za končatinou nenachádza náhodou aj iná, dôležitejšia časť tela a náboj zasiahne aj tú, čím by došlo k zvýšeniu výsledného poranenia. Tvorcovia však chcú, aby systém nemal negatívny dopad na gameplay alebo plynulosť hry a preto ju nemáme očakávať ihneď.

PUBG

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *