GameInformer odhalil novinky v DOOM-e

DOOM

V roku 2016 nás čaká niekoľko skvelých hier a keď bolo oznámené, že DOOM je jednou z nich, ostali sme bez slov. Ale to asi každý, kto má rád dobrú strieľačku a rád sa pri hrách odreaguje. Bethesde veríme a rátame s tým, že DOOM bude aj po vyše 20-tich rokoch poriadnym krvákom, u ktorého sa bude dať veľmi dobre odreagovať a dvojica brokovníc či samopalov vám v tom pomôže. Ale o novom DOOM-e sme toho ešte veľa nepočuli a tak sme si museli počkať na preview od GameInformeru, ktorý priniesol veľa zaujímavých noviniek.

Ak plánujete hrať DOOM kvôli príbehu a hrali ste predošlé diely, potom môžete čakať tak trochu repetitívnosť. Príbeh nového DOOM-u je totiž veľmi podobný k tomu v Doom 3-ke, kde sa obludy dostanú na svet vďaka Dr. Olivii Pierce počas rituálneho obradu. Hra sa odohráva v troch oblastiach marťanskej planéty, ktoré sa od seba odlišujú atmosférou aj zložitosťou. Volajú sa Lazarus Facility, Marian Surface a Titan’s Realm. Na ich spracovaní sa veľmi významne podieľa nový engine idTech 6, ktorý sa od predošlej verzie (použitej v poslednom Wolfensteinovi) líši hlavne novou technikou PBR renderovania, ale inak došlo skôr len k zmenám pod kapotou.

Čo sa týka gameplayu, tak stará dobrá motorová píla bude mať obmedzené batérie skoro tak ako v Dead Rising 3. Okrem toho ju vytiahnete na nepriateľov pomocou D-Padu, narozdiel od iných zbraní, ku ktorým sa budete môcť dostať typickou cestou. Teda až na BFG-čko, ktoré vezmete tiež stlačením samostatného tlačidla (pravdepodobne X). Zbrane budete môcť modovať, napríklad raketomet budete môcť obohatiť o diaľkové ovládanie. Upgradovať si budete môcť aj svoju postavu tak ako to poznáte z iných RPG, pričom vylepšenia zahŕňajú vyššie zdravie, viac munície a tak podobne. Ak ste si už ale mysleli, že to sú perky, ste na omyle, pretože perky ponúknu iné, dočasné výhody, ktoré sa sprístupnia po splnení určitých podmieniok, tak ako vo Wolfensteinovi.

V singleplayeri potom môžete čakať zaujímavú minihru (pravdepodobne s achievementami), po leveloch sú ukryté rôzne farebné kľúče, s pomocou ktorých budete môcť objavovať tajné miesta, v ktorých vás zrejme čakajú väčšie upgrady zbraní a postavy. Počas hry potom budete môcť získavať hack moduly, ktoré môžete meniť a používať a majú vplyv na jej priebeh. Či budú v multiplayeri, singleplayeri alebo oboch, nie je celkom jasné, ale s čím budete môcť určite rátať v MP, je väčší počet zbraní a režimy Warpath (získavanie území) a Clan Area (respektíve Last Man Standing). Okrem toho budete môcť tvoriť a zdieľať online mapy pomocou SnapMap editoru. Prakticky niečo ako Forge v Halo.

via Sector.sk

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *