Watch_Dogs 2 sa zbaví pomerne otravnej funkcie
The Crew, Assassin’s Creed, Far Cry… Čo majú tieto hry spoločné? To, že v nich odhaľujete veľké kusy mapy pomocou všelijakých vežičiek, dátových staníc, vysielačov, a tak podobne. Vlastne to bola záležitosť, s ktorou sme sa v posledných rokoch stretli takmer v každej hre, ktorú Ubisoft vydal. U Watch_Dogs 2 ale tvorcovia usúdili, že tento systém je už moc mainstream a preto v novej hre už neuvidíme takýto spôsob odomykania nových eventov a mapy. Namiesto toho sa hra vydá rovnakou cestou ako GTA V a nové veci budeme jednoducho objavovať sami.
Výhodou je však aj kooperatívny prvok hry. Vďaka nemu, keď hráte v coope, tak sa akoby odomyká kolektívne vedomie DedSecu a to, čo objavia ostatní hráči, akoby ste zároveň objavili aj vy. To isté platí aj keď vy objavíte niečo nové – kolegovci sa o tom v momente dozvedia, lebo to majú na mape a hra im zrejme hodí upozornenie, že sú dostupné nové misie. Nakoniec, unlocky nie sú závislé na plnení príbehových misií. Príbeh je príbeh, otvorený svet je otvorený svet. Sú to prakticky dve separátne záležitosti.
via Eurogamer