Režisér Assassin’s Creed III hovorí, že jeho úvod bol zároveň najväčšou chybou

Assassin's Creed III
Assassin’s Creed III je vonku už pekných pár rokov a len minulý týždeň sme sa k hre znovu vrátili iba preto, že Ubisoft oznámil jej remaster. Ten má byť dostupný zadarmo pre všetkých majiteľov Season Passu do Assassin’s Creed: Odyssey.

K hre z roku 2012 sa na chvíľu pristavil aj jej režisér Alex Hutchinson. Na Twitteri povedal, že jedna vec, ktorú by rozhodne zmenil, je 6-hodinový prológ hry. Prvých šesť hodín hry totiž hráči vôbec nehrajú za Connora, ale za jeho otca Haythama. Na jednu stranu je to zaujímavý koncept, na druhú stranu aj sám režisér teraz priznáva, že tento prológ tvoril až priveľkú časť hry. “Mali sme Haythamovo intro rozdeliť na pasáže a skrátiť ho, aby sme sa k Connorovi dostali rýchlejšie. Šokujúce odhalenie inej hlavnej postavy bolo skvelé, ale začiatok bol príliš pomalý,” tvrdí na Twitteri.

Samotné intro z pohľadu Haythama však bolo spravené veľmi dobre a za tých 6 hodín hrania sa naozaj podarilo dodať hĺbku Haythamovej postave. Hutchinson vraví, že to tak malo byť a špeciálne preto, aby hráčov prekvapili, sa rozhodli o tom nehovoriť v Ubisofte. Výsledkom je, že mnohí zamestnanci štúdia sa dozvedeli o tejto časti hry až po jej vydaní.

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *