Režisér Uncharted kritizuje tvorcov Gran Turismo Sport pre nefunkčné servery

Naughty vs GT Sport
V roku 2013 sa Sony a hráčska verejnosť smiali Xboxu, keď jeho podmienkou používania bolo povinné online pripojenie. Microsoft od toho na koniec upustil, správa totiž narobila veľké škody. V roku 2017 sa ale karta obrátila – Sony totiž vydalo Gran Turismo Sport, s povinným online pripojením.

Always online je totiž vec, ktorá sa štúdiu Polyphony Digital kruto vypomstila, keď tieto Vianoce došlo k problémom so servermi, vďaka čomu teraz hráči nemôžu vôbec hrať hru. Podmienka dokonca vyvolala občiansku vojnu priamo medzi first-party štúdiami Sony. Do štúdia Polyphony Digital sa totiž obul režisér Uncharted: Lost Legacy, Kurt Margenau, ktorý nešetril kritikou.

Na Twitteri zverejnil trojicu príspevkov, v ktorých dokonca prezradil, že v jeho domácnosti nechýba ani Fanatec volant licencovaný pre Xbox One.

  • „Servery sú stále dole. Nebolo by zlé, keby sme si mohli ukladať priebeh aj offline. Koho nápad to bol? #GTSport“
  • „Žiaden Skutočný simulátor jady. Skôr simulátor celkom cool vianočnej hudby a chorého fotografovania áut. ?“
  • „Najväčším technickým problémom pri hraní GT Sport s mojim Xboxovým Fanatec volantom je pripojenie k serverom Polyphony, aby som mohol hrať.“

Neskôr trojicu príspevkov zo svojho twitteru zmazal a nahradil ich tweetmi, v ktorých zrazu obhajoval, že vývojári v Polyphony Digital toho majú veľa na práci a že odvádzajú skvelú prácu v opravení problémov s hrou. Skôr to však vyzerá, že vývojárovi zavolal niekto vyššie postavený.

via WCCFTech

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Jeden komentár

  1. Rado píše:

    sony len mele čo im vyhovuje, aj keď to nieje pravda.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *