Režisér Uncharted kritizuje tvorcov Gran Turismo Sport pre nefunkčné servery
V roku 2013 sa Sony a hráčska verejnosť smiali Xboxu, keď jeho podmienkou používania bolo povinné online pripojenie. Microsoft od toho na koniec upustil, správa totiž narobila veľké škody. V roku 2017 sa ale karta obrátila – Sony totiž vydalo Gran Turismo Sport, s povinným online pripojením.
Always online je totiž vec, ktorá sa štúdiu Polyphony Digital kruto vypomstila, keď tieto Vianoce došlo k problémom so servermi, vďaka čomu teraz hráči nemôžu vôbec hrať hru. Podmienka dokonca vyvolala občiansku vojnu priamo medzi first-party štúdiami Sony. Do štúdia Polyphony Digital sa totiž obul režisér Uncharted: Lost Legacy, Kurt Margenau, ktorý nešetril kritikou.
Na Twitteri zverejnil trojicu príspevkov, v ktorých dokonca prezradil, že v jeho domácnosti nechýba ani Fanatec volant licencovaný pre Xbox One.
- „Servery sú stále dole. Nebolo by zlé, keby sme si mohli ukladať priebeh aj offline. Koho nápad to bol? #GTSport“
- „Žiaden Skutočný simulátor jady. Skôr simulátor celkom cool vianočnej hudby a chorého fotografovania áut. ?“
- „Najväčším technickým problémom pri hraní GT Sport s mojim Xboxovým Fanatec volantom je pripojenie k serverom Polyphony, aby som mohol hrať.“
Neskôr trojicu príspevkov zo svojho twitteru zmazal a nahradil ich tweetmi, v ktorých zrazu obhajoval, že vývojári v Polyphony Digital toho majú veľa na práci a že odvádzajú skvelú prácu v opravení problémov s hrou. Skôr to však vyzerá, že vývojárovi zavolal niekto vyššie postavený.
via WCCFTech
sony len mele čo im vyhovuje, aj keď to nieje pravda.