Fallout 76 bude online survival RPG

Fallout 76
Bethesda včera ohlásila netradične očíslovaný Fallout 76, ktorý je z časového hľadiska úplne prvou hrou v sérii, keďže sa odohráva ešte kopu rokov pred prvým Falloutom. Už vtedy nám bolo jasné, že toto bude niečo iné a že Fallout 76 nie je len ďalšie singleplayerové RPG.

Ľudia v diskusiách dokonca pobavene vraveli, že hra bude battle royale pre 76 hráčov, ale to sa nekoná. Z toho online prostredia si hra ale predsa len niečo zachová. Fallout 76 má byť online survival RPG, ktorá je silne inšpirovaná hrami ako DayZ alebo Rust. V prípade Falloutu tak pôjde o niečo svieže, ale znamená to automaticky dobrý projekt?

Trojica zdrojov uviedla, že Bethesda pôvodne plánovala uvoľniť Fallout 76 ako multiplayerovú verziu Falloutu 4, aby získala predstavu o tom, ako bude vyzerať takáto hra. Projekt sa však začal uberať úplne iným smerom, až Bethesda nakoniec odklepla, že pôjde o celkom inú hru. Odohrávať sa bude v roku 2102, dlho pred udalosťami prvej hry z roku 2160. Podobne ako iné tituly od Bethesdy, aj táto bude mať questy a príbehovú líniu, a po vzore Falloutu 4 sa vráti budovanie základne. Jeden zdroj tiež varoval, že gameplay sa bude prudko meniť, podobne ako v iných “Games-as-a-Service” hrách.

Metal Gear Survive

Snáď to nedopadne ako Metal Gear Survive

Hra sa odohráva vo Vaulte 76, ktorý mal byť otvorený iba 20 rokov po jadrovej vojne, čo umožnilo zakomponovať do hry menej civilizované prostredie, než v predošlých častiach. Fallout 3 a 4 sa totiž odohrávali 200 rokov po vojne, v dobe, kedy sa už stihla populácia prispôsobiť novým podmienkam na Zemi a tak tu mohli vzniknúť nové mestá a osady. Vo Falloute 76 sa ale veci majú inak. “Keď skončili boje a nukleárny spád sa usadil, musíte znovu začať budovať,” hlási rozprávač v traileri.

Na hre pracujú momentálne dve štúdiá. Značnú časť hry vyvíjajú v hlavnom sídle Bethesda Game Studios v Marylande, ale skúsenosti s online funkcionalitou majú nepochybne väčšiu v štúdiu v Austine. To bolo predtým známe ako BattleCry Studios, ktoré predtým robilo na online bojovke BattleCry. Tá bola zrušená a na jeseň/podzim 2015 sa Bethesda vyjadrila, že vyhodnocuje, či hra spĺňa očakávané štandardy. Dodala tiež, že štúdio pracuje na ďalších projektoch, pričom jedným z nich už v tom čase mohol byť Fallout 76.

via Kotaku

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže ťa zaujať aj...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *