Bethesda sa musí prispôsobiť dobe, bude inovovať singleplayer
Táto konzolová generácia sa bude niesť najmä v duchu multiplayeru a kooperácie, čoho dôkazom môže byť nedostatočná popularita viacerých singleplayeroviek vrátane takých, ako sú Detroit: Become Human alebo Wolfenstein II: The New Colossus.
Aj takí velikáni ako Bethesda tak už čelia realite modernej doby. Vidieť to možno aj na novom titule Fallout 76, ktorý je vôbec prvou čisto multiplayerovou hrou so zdieľaným svetom z tohto univerza. Nie je to však jediná hra, ktorá si prechádza zmenou. Pre The Guardian to povedal marketingový viceprezident Pete Hines. Aj keď je Bethesda oddaná singleplayeru, musí spraviť viacero zmien. Príkladom takej zmeny je napríklad chystaný co-op Wolfenstein: Youngblood. Vidieť to má byť vraj aj na DLC Mooncrash do Prey, ako aj tituly RAGE 2 a DOOM Eternal.
Neznamená to, že by sme mali robiť veci aj naďalej tak, ako sme ich robili päť alebo desať rokov dozadu – náš prístup musíme meniť.
– Pete Hines
Bethesda síce nekonkretizovala zmeny v hrách ako bude RAGE 2 alebo DOOM Eternal, ale už vieme, že Mooncrash používa procedurálne generovanie, kým Wolfenstein je orientovaný na co-op. Naďalej sú to teda singleplayerové zážitky, no sú inakšie oproti predošlým a majú väčšiu opakovateľnosť.
V rozhovore pre GamesIndustry.biz pre zmenu Hines vyzdvihol skutočnosť, že predaje ich ostatných značiek zrejme nikdy nebudú také vysoké ako predaje ich dvoch najpopulárnejších sérií – The Elder Scrolls a Fallout. Bethesda verí, že tieto hry by nemali nastavovať komerčný benchmark iným značkám. U každej by mal platiť určitý ciel, ktorý by mala (a vedela) konkrétna značka splniť. „Ak sa budete držať toho, čo dokázal Fallout a Skyrim, potom nevytvoríte veľa hier, pretože iba málo hier to dokáže. Napríklad Doom to nedokázal, ale aj tak mal úžasné predaje, čiže je to len o nastavení veľkosti tímu, vývojárskeho cyklu, veľkosti cieľového publika a o odvedení dobrej práce,“ uviedol Hines.
via OnlySP, GamesIndustry.biz