ReCore: Definitive Edition vychádza, pozrite sa na obrovský zoznam zmien

ReCore Definitive Edition

O zmenách, ktoré prinesie ReCore: Definitive Edition, sme sa dozvedeli ešte pred veľtrhom Gamescom vďaka rôznym únikom. Tvorcovia však zverejnili kompletný zoznam zmien a ukazuje sa, že to, čo sme už vedeli, bol iba zlomok z toho, čo sa zmení.

ReCore: Definitive Edition totiž okrem noviniek v podobe DLC obsahu prinesie aj hromadu opráv a vylepšení, ktoré hra naozaj potrebuje. Mimo iného sa odrazia v kratšom loadingu bojov, čo je vec, ktorú hráči naozaj uvítajú. Pôvodne to trvalo aj 60 sekúnd, teraz to bude maximálne 5 sekúnd. Ale to je tiež len zlomok z toho, čo sa naozaj chystá. Poďme sa teda pozrieť na kompletný zoznam zmien a opráv:

Novinky

  • Eye of Obsidian – úplne nová kapitola príbehu ReCore. Pripojte sa k Violet a cestujte do nikdy predtým nevidenej oblasti Starving Sea, kde je večná noc a kde dávni nepriatelia chystajú pomstu voči zvyškom ľudstva na Far Eden.
  • T8-NK corebot (Tank)
  • 2 nové Overworld oblasti
  • 10 nových Dungeonov
  • Dynamické piesočné búrky v regióne Shifting Sands. Prinášajú nebezpečnejších nepriateľov a vzácnejší loot
  • 3 nové módy pre Energy Rifle zbraň

Načítavanie

  • Načítavanie bojov po smrti bolo skrátené z 30-60 sekúnd na max. 5 sekúnd
  • Reštartovanie arén a traversalov je okamžité (predtým ho hra načítavala)
  • Optimalizované načítavacie časy levelov a oblastí

Prismatic Cores

  • Pridané P-Core; prinášajú dodatočné odmeny a zobrazujú sa na mape aj pri väčšej vzdialenosti
  • P-Core podmienky boli upravené na jednu hodnotu pre celú E-Tower

Mapa

  • Mapa ukazuje všetko, čo sa dá zbierať (audio logy, truhlice, prismatic cores)
  • Mapa zobrazuje všetky vizuálne časti dungeonov
  • Vylepšené ukazovatele úloh
  • Vylepšenia mapy (vyššie detaily, lepšia ikonografia, vylepšený zoom, viac prvkov…)

Fast Travel / Rýchle cestovanie

  • Rýchle cestovanie teraz umožňuje hráčovi dokončiť Stash Transfery, Výmeny jadier a nastavovať si Companion Party bez toho, aby sa museli vrátiť do Sandcrawleru
  • Hráči sa môžu teraz spawnúť kdekoľvek, kde je dostupný Fast Travel
  • Fast Travel vo vnútri lokalít je teraz okamžité
  • Nové Fast Travel miesta (Granite Steps, Lonely Basin, The Cradle)

 

Výbava

  • Úplne nová AoK výbava pre všetkých corebotov
  • Štatistiky štítov robia každú výbavu odlišnou, vylepšené a vyladené boli aj Perky
  • Inventár blueprintov teraz umožňuje triediť podľa typu štítu, farby a požadovaného levelu

Boj

  • Combo Meter bol vylepšený a umožňuje robiť väčšie kombá, tiež bol predĺžený čas na chain kombá
  • Pri vysokých kombách (viac ako x10) si hráči ponechajú časť kombo metru po použití extraktu
  • Všetky zbrane boli upravené, vybalancované bolo aj zdravie nepriateľov a damage

Všeobecné

  • Vylepšený vizuál – vyššie rozlíšenie, podpora HDR
  • 20 nových achievementov a 500(G)
  • Zvýšený maximálny level z 30 na 40
  • 4 noví bossovia a výzvy pre T8-NKa
  • Vylepšenia UI na základe spätnej väzby hráčov
  • Vylepšené zvuky pre pickupy, odmeny a boje
  • Dialógy corebotov a Violet už nie sú v ich jazyku, dajú sa čítať

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *