Mike Ybarra: Hry pre Xbox One X nemusia mať rovnaký framerate, ako na One S
Brendan Greene už skôr avizoval, že PUBG pobeží v 4K 60fps na Xbox One X, len aby neskôr túto správu vyvrátil a prehlásil, že hra pobeží v 30fps na oboch konzolách.
Okamžite sa preto objavili tvrdenia, že išlo o rozhodnutie Microsoftu, ktorý si neželá, aby boli hráči na One X vo výhode. No vieme, že pri vydaní malo PUBG problém udržať 20fps bez ohľadu na železo, čiže príčinu nedodržaného sľubu by sme hľadali tam. Hra je však stále v aktívnom vývoji a nie je vylúčené, že v budúcnosti pobeží v 60fps na Xbox One X.
Naznačil to samotný Mike Ybarra, ktorý cez Twitter potvrdil, že nevyžaduje rovnosť medzi Xbox One/S a Xbox One X. Takéto rozhodnutia podľa neho závisia čisto na vývojároch. Microsoft teda dáva vývojárom voľnosť v tom, ako majú ich hry bežať a či budú hráči na niektorej z konzol vo výhode, alebo tu bude iba rozdiel vo vizuálnej kvalite. Časom by to tiež mohlo znamenať, že u niektorých hier bude priepastný rozdiel medzi One S a One X verziou hry – najmä u singleplayerových hier.
I’m not sure what you are saying. But we do not require any “parity” in terms of an S or X version of any developers games that I’m aware of. It’s developer choice what to do with graphics, etc. https://t.co/gB6jsF5lzm
— Mike Ybarra (@XboxQwik) February 19, 2018