Bývalí pracovníci 343 Industries predstavujú nový titul Scavengers

Scavengers
Koncom roka 2016 došlo v štúdiu 343 Industries k veľkým personálnym zmenám. Josh Holmes, predtým šéf štúdia a kreatívny riaditeľ série Halo, opustil Microsoft, aby pracoval na novom indie projekte.

Práve tento projekt dnes predstavil a hráčom Halo príde veľmi povedomý. Titul Scavengers totiž priamo vychádza z režimu Warzone v Halo 5: Guardians a kombinuje ako PvE tak PvP režimy do jedného celku. Hra je totiž čistý survival odohrávajúci sa po kataklyzmatickej udalosti, ktorá rozpútala novú dobu ľadovú. Preživší sa budú musieť vybaviť do prostredia, v ktorom budú preskúmavať nové divočiny a buď spolupracovať alebo bojovať proti iným hráčom. Ako sa zachováte, je len a len na vás. No vedzte, že v divočine nie ste sami – sú tu aj obrovské AI komunity, ktorých chovanie je nevyspytateľné.

Ambiciózne znejúci projekt si ku svojej realizácii dopomáha so systémom SpatialOS, ktorý zabezpečuje mať v hre vysokú umelú inteligenciu, ako aj väčší a detailnejšie simulovaný svet. Na to, že vo svete žijú stovky AI nepriateľov z rôznych frakcií s rôznym chovaním a zbraňami, je SpatialOS ako stvorený. Hra pobeží na Unreal Engine 4, na ktorom dnes beží mnoho hier, napríklad Gears of War 4 alebo posledných pár titulov štúdia Milestone.

via WCCFTech

 

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *